Гришо надигра и Анди Мъри в Акапулко

Гришо надигра и Анди Мъри в Акапулко

Григор Димитров победи седмия в света Анди Мъри и остава в борбата за втора титла в кариерата си. Първата ни ракета се наложи над именития британец в три сета 4-6, 7-6 (7-5), 7-6 (7-3) и се класира за финала на турнира в Акапулко, съобщи БГНЕС.

В първия сет шотландецът бе по-добрият тенисист и заслужено спечели с 6-4. Във втория обаче играта бе напълно равностойна и се стигна до тайбрек, в който Гришо набързо поведе с 5-1 и в крайна сметка взе със 7-5. В третия сет Гришо нанесе своя удар в самото начало. Той проби Мъри в първия гейм, но допусна грешка при 5-4 в негова полза, когато Мъри върна пробива и изравни резултата - 5-5. Последва много оспорван гейм, в който Анди Мъри трудно спечели подаването си и поведе с 6-5. След това имаше бърз гейм на нула в полза на Гришо и нов тайбрек за определяне на победителя. Димитров отново бе по-добър, поведе с 6-3, след което не сбърка при първия си мачбол и триумфира в срещата.

Димитров досега имаше три загуби от три мача срещу британеца, всичките в турнири на твърди кортове и дори не бе печелил сет срещу него. Във финала на надпреварата в Акапулко най-добрият ни тенисист ще спори с Кевин Андерсън. Южноафриканецът по-рано днес отстрани украинеца Александър Долгополов в другия полуфинал в три сета 6-1, 5-7, 6-4. Турнирът в Акапулко е с награден фонд 1 309 770 долара. С класирането си за финала Димитров заработи 142 650 долара и 300 точки за световната ранглиста.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?