MediaBoard.bg е нов инструмент за управление на брандове

MediaBoard.bg е нов инструмент за управление на брандове

MediaBoard.bg е нов инструмент за управление на брандове. Платформата покрива над 1500 медии, блогове, форуми, социални мрежи и други онлайн източници, споделя нейният екип.

Колко голям е медийният шум в България и как MediaBoard.bg решава проблема с него?

Пламен Милев: Достъпът до инструменти за публикуване на онлайн съдържание направи така, че голяма част от хората да имат възможност да създават новини в интернет. Заедно с всички други традиционни издания, които публикуват онлайн, става невъзможно без технически аналитични средства да се проследява потокът от публикации. През последните 5 години MediaBoard.bg анализира над 50 млн. публикации. Инструментите, които MediaBoard.bg предоставя, са 1) Търсене с възможност да бъдат задавани критерии и дългосрочно проследяване на резултати; 2) Персонализация, която предлага новини и съдържание на базата на предпочитания и поведение; 3) Абонаменти и известия, които се изпращат на електронна поща при зададени теми и интереси и 4) Мониторинг в реално време, който дава възможност за изготвяне на различни видове медийни доклади.

С какви източници захранвате платформата и с каква технология обработвате информационните масиви?

Явор Табов: Стараем се постоянно да увеличаваме източниците, които следим. Към момента платформата покрива над 1500 медии, като при желание на нашите клиенти добавяме източници, които са интересни за тях, както дори и чуждоезични такива. Технологията, която използваме, е нашето най-голямо know-how, което разработваме и подобряваме от години, като целият проект е разработен у нас от местни софтуерни инженери. Текущото ниво на разработка покрива България като пазар, но технологията ни позволява да обработваме и чуждоезиково съдържание. Плановете на компанията са през следващите години да излезе на международни пазари.

Бихте ли ни дали примери затова как тя е полезна при управлението на брандове?

Веселин Георгиев: MediaBoard.bg е критичен инструмент за управление на брандове, тъй като предоставя ценна информация и възможности за анализ на това как брандът се възприема и обсъжда в медиите и от обществото, а ползите в зависимост от нуждите са много. Мониторингът на медиите позволява да видите как хората говорят за конкретен бранд или компания. MediaBoard.bg може да се използва и за проследяване на конкуренцията. При активни рекламни кампании може да бъде измерено тяхното отразяване и влияние в традиционните и социалните медии. В случай на криза бързата и активна реакция е от критично значение за минимизиране на щетите. Проследяването на социалните медии (Social listening) е признат начин за изчисляване на популярността на компания или бранд чрез извличане на информация от онлайн източници, в които съдържанието се създава от потребителите.

Венцислав Савов. Материалът е публикуван в бр.7/23 на сп. "Мениджър", който ще откриете в дистрибуторската мрежа, както и в дигиталното приложение ZinZin

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Макрон: Свободата в Европа е изправена пред най-голямата заплаха от Втората световна война насам
Нощни автобуси вече ще се движат до столичното летище "Васил Левски"
Биткойнът прескочи прага от 120 000 долара
САЩ ще изпратят системи за противовъздушна отбрана "Пейтриът" на Украйна
Светът на парите: Доларът губи позиции като световна резервна валута, докато усилията за дедоларизация се ускоряват
Националното разузнаване на САЩ ще разсекрети документи за тактиката на „дълбоката държава“
Сблъсъци около „делото Епстийн“: Слухове пращат в оставка шефът на ФБР заради конфликт с главния прокурор