10-и потребителски кредит в УниКредит Булбанк е бил сключен дигитално от началото на 2023 г.

10-и потребителски кредит в УниКредит Булбанк е бил сключен дигитално от началото на 2023 г.

Всеки десети потребителски кредит в УниКредит Булбанк е сключен дигитално от началото на тази година. "Наблюдаваме промяна в нагласата на клиентите, които искат бърз и удобен процес, а благодарение на новите изцяло дигитални възможности за сключване на потребителски кредит, очакванията са ни за съществена промяна в процента на дигитални сделки, коментира Борислав Генов, директор Банкиране на дребно и член на Управителния съвет на УниКредит Булбанк на специално събитие за журналисти днес.

Дигиталното кандидастване за кредит стана възможно с една от най-новите дистанционни услуги на банката - платформата Omnichannel, където може по изцяло дистанционен пък да се заяви и получи потребителски кредит до 75 хил. лева през приложението за мобилно банкиране Булбанк Мобайл, достъпно напълно безплатно през Google Play, iOS и AppGallery.  

Самото кандидатстване е изключително облекчено като изискваните лични данни от потребителите са сведени до възможния минимум. Подписването на документите става с КЕП. При над 50% от заявките одобрението на индивидуалната оферта се финализира до третия час от подаване на заявката, а приложението вече е отчело и първи рекорд при който кандидастване, одобрение и превеждане на исканата сума е станало само за 13 секунди. Най-често, сумата за която се кандидатства дистанционно е 5000 лв.

 „Възможността да разширяваме все повече дигиталното ни портфолио е от изключително значение за нас. Не само защото предлага достъпни и ефективни услуги, съобразени изцяло с времето и ангажираността на клиентите ни, но и защото имат пряко положително отражение върху околната среда. За един потребителски кредит средно се употребяват 10 листа хартия, което е 130 литра вода, които реално спестяваме. За УниКредит Булбанк е от първостепенно значение да реализираме бизнеса си по устойчив начин“, коментира Ивайло Главчовски, изпълнителен директор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг.

Затова и целта, която си поставят от УниКредит Булбанк е в следващите две години всеки пети кредит да бъде сключен дигитално.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ