Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Япония тества нови банкноти с вградени триизмерни холограми

Централната банка на Япония се подготвя да пусне в обращение през 2024 г. нови банкноти. В момента се провеждат тестове, за да бъде установено дали банкнотите ще бъдат съвместими с банкоматите и вендинг машините, съобщава сайтът на японската телевизия Ен Ейч Кей, цитиран от БТА.
Властите са поканили представители на 29 компании за участие в тестовете. Те са им предоставили образци на новите банкноти, за да проверят дали машините, които те са инсталирали, ще "разпознаят" правилно паричните знаци и тяхната стойност.
Новите банкноти, с номинална стойност от 1000, 5000 и 10 000 йени, са първите в света, в които са вградени триизмерни холограми. Те са снабдени и с водни знаци с висока разделителна способност, създадени в съответствие с най-съвременната технология за предотвратяване на фалшифициране, отбелязва Ен Ейч Кей. Банкнотите са с неравномерна дебелина, което помага на хората с увредено зрение да ги разпознават чрез допир.
Това е първата промяна на хартиените пари в Япония от 20 години насам.
Bank of Japan, companies test new cutting-edge banknotes in machines https://t.co/iijOGbqi1c
— The Mainichi (Japan Daily News) (@themainichi) November 22, 2022
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Държавният секретар Рубио и спецпратеникът Уиткоф отиват във Франция за разговори за Украйна и Иран
Свят |Съдят Google за 5 млрд. паунда заради злоупотреба с „почти пълно господство“ в интернет търсенето
Технологии |Световното производство и потребление на вино се сринаха до най-ниските си нива от 1961 година
Бизнес |Урсула фон дер Лайен: Западът, какъвто го познавахме, вече не съществува
ЕС |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.