„Уника“ за всеки джоб

„Уника“ за всеки джоб

„Уника“ за всеки джоб

Даваме свобода на клиента да избира покрития, да определя срока и броя на вноските, така че да бъде удобно за него с опцията „Направи си сам“, казва Ивана Димова, генерален мениджър, член на Управителния съвет и изпълнителен директор на ЗК „Уника“ АД и ЗК „Уника Живот“ АД. Тя започва кариерата си през 2006 г. в TBI Credit. След това преминава през различни висши ръководни позиции в TBI Bank и „Дженерали“, където е била отговорна за продажбите и продуктовото развитие. През 2016 г. се присъединява към екипа на „Уника България“ като директор на Дирекция „Банково застраховане“. От началото на 2021 г. е назначена като член на Изпълнителния комитет, отговорен за развитието на бизнес модела „Банково застраховане“. 

„УНИКА България“ е член на един от водещите европейски застрахователни концерни – австрийската UNIQA Group, която има 200-годишна традиция в застраховането, оперира на 18 европейски пазара и е с над 16 млн. клиенти. Компанията от 30 години е сред водещите застрахователи на пазара, утвърдена като една от най-модерните в сектора с пълна гама от застрахователни продукти и решения в общото, здравното и животозастраховането.

- Все по-често бизнесът поставя на фокус персонализирането на продукти и услуги, за да удовлетвори високите изисквания на клиентите. Как „UNIQA България“ успява да бъде актуална в сферата на застраховането?

- Застраховането има стотици години история зад гърба си, традиции, но също така остава и една от най-сложните материи в света на финансите. Пред нас, застрахователите, е нелеката задача да направим стъпки в посока тази материя да бъде поднесена на по-достъпен език за широката аудитория.

В „UNIQA България“ през последните години тече засилен процес на дигитализация, благодарение на който ние вече имаме възможност да предлагаме основни наши продукти и услуги изцяло онлайн. Смело можем да потвърдим, че както банковият офис е в джоба ни, така и нашият клиентски портал myUNIQA и сайтът ни дават възможност на клиентите да сключват, подновяват и обслужват техните застрахователни продукти изцяло дистанционно.

- Възможно ли е потребителят да направи избор на застраховката, така че тя да отговаря на бюджета и на изискванията му?

- В края на миналата година представихме за първи път на българския пазар комбинирана застраховка, която всеки потребител може да създаде от самото начало съвсем сам в три стъпки буквално за броени минути чрез нашия сайт. „УНИКА За всеки джоб“ дава възможност да предпазиш твоите здраве, дом и автомобил на посочена от теб цена, като месечната вноска започва от 2 лв. на месец. Даваме свобода на клиента да избира покрития, да определя срока и броя на вноските, така че да бъде удобно за него с опцията „Направи си сам“. Всеки желаещ може да тества калкулатора на нашия сайт www.uniqa.bg и да избере този вариант на застраховка, който би удовлетворил нуждите му. Персонализираните и гъвкавите решения са посоката, в която ще продължим да развиваме нашите продукти и услуги.

Клиентският портал myUNIQA и сайтът дават възможност на клиентите да сключват, подновяват и обслужват техните застрахователни продукти изцяло дистанционно

- Кои са основните дигитални застрахователни решения, които предлага UNIQA?

- В последните години UNIQA създава и подобрява своите дигитални застрахователни решения – от закупуването на застраховка изцяло онлайн през обслужването и поддръжката до получаване на обезщетение в случай на негативно събитие.

Благодарение на цялостния завършен процес клиентът има възможност напълно дистанционно през своя телефон в удобно за него време да разгледа и сравни предпочитаните от него продукти, да закупи необходимата застраховка, без да е нужно да посещава физически наш офис. Изцяло дигитални продукти, които предлагаме към момента, са: комбинирана застраховка „Уника“ За всеки джоб“, „Гражданска отговорност“, „Здравна застраховка“, да помислиш за твоя апартамент, да тръгнеш подготвен на пътуване в чужбина или пък да се насладиш на любимите ти моменти в планината и да не забравяш за „Планинска застраховка“.

 - Развивате и ваше приложение за телемедицина – MedUNIQA. Какви предимства дава то на клиентите ви?

- Вече три години развиваме собствено приложение за телемедицина – MedUNIQA, и над 55 хил. души му се доверяват. Наблюдаваме все по-голям интерес от потребителите да се консултират с лекар изцяло дистанционно, както и да се възползват от записването онлайн на час за физически преглед при избран специалист, така че да не губят време пред кабинета. „Моята дигитална здравна карта“ е най-често ползваният инструмент от нашите здравно застраховани лица, тъй като чрез нея са на разположение всички услуги по здравната им застраховка – „Запис на час за преглед“, „Възстановяване на разходи“ и др.

Интеграцията на MedUNIQA с Aptechko.bg предоставя възможност на потребителите на приложението да търсят наличност на лекарства и най-ниски цени към настоящия момент онлайн и в най-близките до тях аптеки. Клиентите могат да съхраняват в техния профил важна за тях медицинска документация: здравни сертификати, амбулаторни листове, рецепти, финансови документи и др. Всеки може да ползва услугите на MedUNIQA и за целта не е задължително условие да бъде клиент на UNIQA. Услугите са достъпни дори когато сме в чужбина и имаме нужда, да речем, от онлайн консултация със специалист. Усилията на нашия екип са в посока да създаваме продукти и услуги, които подпомагат по-добрия живот на нас самите, нашите близки, партньори и клиенти.

Борис Вълчанов. Материалът е публикуван в бр.6/23 на сп. "Мениджър", който ще откриете в дистрибуторската мрежа, както и в платформата за дигитално четене ZinZin

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ