Новият актив на Generali

Новият актив на Generali

За нас ЗАД „Виктория“ е много успешна компания и ще направим всичко възможно тя да продължи да върви по пътя на успеха. Това казва Лучано Чирина, председател на надзорния съвет на ЗАД „Виктория” и главен изпълнителен директор на Generali PPF Holding

- Господин Чирина, какви стратегически цели си поставя Generali с придобиването на "Виктория"?

- В момента в световен мащаб Generali Group се намира в етап на придобиване на миноритарни дялове от компании, в които вече е мажоритарен акционер. За пример мога да дам Германия, Сърбия, Черна гора, както и холдинга за Централна и Източна Европа GPH. Придобиването на останалите акции от ЗАД „Виктория“ е обичайна процедура за групата, в съгласие с целта да имаме пълен контрол върху важни компании в различни региони на света, както и в Централна и Източна Европа. Много сме благодарни на предишния собственик, чиято подкрепа и ефективно сътрудничество оказаха ключово значение да можем да изградим успешна дейност през годините на българския пазар. В този смисъл придобиването на оставащите акции в ЗАД „Виктория“ със сигурност ще засили нашето пазарно присъствие в България и показва много ясно, че ние сме силен и надежден партньор на клиентите си, с доказан и стабилен международен опит.

- Какво ще запазите и какво ще промените в застрахователното дружество?

- За нас ЗАД „Виктория“ е много успешна компания и ще направим всичко възможно тя да продължи да върви по пътя на успеха. Мениджърите и служителите й работят професионално и това за нас е много ценен актив. Generali е глобален играч със стабилни ценности и ЗАД „Виктория“ ще следва всички принципи на групата и системата й за управление.

- Кой е имиджът, с който бихте искали да се свързва дружеството?

- Знам, че ЗАД „Виктория“ работи в пълно съответствие с мисията на Generali, която е „да бъдем първият избор, като доставяме подходящи и достъпни застрахователни решения“. Клиентът е в центъра на всички наши дейности – а ЗАД „Виктория“ прави именно това и ще продължи да го прави занапред.

- Честа практика ли е в една държава да притежавате повече от един застраховател? Това мениджърско решение до какви рискове и ползи води?

- Не е важно колко застрахователни компании принадлежат към една група на даден пазар, а колко успешни са те и как могат да изпълнят очакванията на клиента по най-добрия възможен начин. Всъщност Generali Group работи с повече от една компания в много страни, като Италия, Германия, Унгария и др. Това е честа практика за нашата група. Със ЗАД „Виктория“ и Generali ние имаме два страхотни актива на българския пазар. Заедно тези успешни компании имат пазарен дял от почти 9%, което ги нарежда на 7. място на пазара, а това е една доста силна позиция.

- Какво отличава българския застрахователен пазар от останалите, на които оперирате? Как възнамерявате да се възползвате от тези особености?

- Нашата група има силна позиция на пазара, както и в Централна и Източна Европа, и е важен играч в почти всички държави. Нека да го кажа директно: Generali има интерес да развива дългосрочно застрахователния бизнес в региона и в България.

- Идните години какъв растеж очаквате в застрахователния сектор у нас? В тази връзка как ще се развива вашият бизнес?

- Убеден съм, че страната и целият регион имат много добър потенциал за по-нататъшен стабилен растеж. Това е причината Generali да бъде на тези пазари от 1989 г. За тези 25 години пазарите в Централна и Източна Европа придобиха голямо значение за Generali Group не само по отношение на брутните записани премии, но дори повече по отношение на печалбата. Компаниите в този регион вече осигуряват 6,6% от брутните записани премии на групата и над 10% от оперативния й резултат. Това е доста впечатляващо доказателство за успех, за който принос има и България. Разбира се, по-нататъшният растеж ще зависи от икономическото развитие на страната – той има пряка връзка с това колко ще могат да харчат компаниите и хората за обезпечаване на бизнеса си и стандарта си на живот чрез застрахователни полици. Подобряващата се икономическа, политическа и правна среда ще създаде най-добрия климат за подобряване стандарта на живот на хората. Това ще бъде пряко свързано с търсенето на продукти и услуги, които осигурява застрахователната индустрия. Сигурен съм, че през следващите години българската икономика ще върви напред стъпка по стъпка, и нашата група е твърдо решена да допринесе за това по най-добрия начин.

- С какво уникално предложение ще запазите старите си клиенти и кои са новите продукти, с които ще привличате нови клиенти?

- Нашата стратегия по отношение на запазването на клиентите и привличането на нови се базира върху професионалния анализ на нуждите. Нашите специалисти отделят много време, за да чуят клиента. На тази основа ние осигуряваме най-доброто покритие за гарантиране и подобряване на живота на клиента. Една от нашите фундаментални ценности е не само да обещаваме, но и да изпълняваме обещанията си. Нашите клиенти могат да бъдат сигурни, че полиците, които предлагаме, са най-доброто застрахователно решение за техните рискове. Продуктите, разработени и предлагани от „Виктория“, са в съответствие с търсенето на клиентите. Най-доброто доказателство за следването на тази ценност е големият успех на „Виктория“, която спечели за трета поредна година наградата „Любима марка“ на клиентите. Имаме силен екип от специалисти, които знаят как да подкрепят клиентите ни с най-добрите услуги и продукти. Сега все повече се концентрираме върху продуктовите пакети, като усъвършенстваме много ефективно един нов подход за кръстосани продажби. Използването на нововъведения е от съществено значение за реализирането на нови продукти. Системите за мотивация и продуктовите тренинги на „Виктория“, реализирани за цялата продажбена мрежа, са гаранцията за качеството на услугите и същевременно специална грижа за лоялните клиенти. Подготвя се нова програма за грижа, чиято основна цел е да се достигнат повече нови клиенти. Скоро ще предложим и нова програма за лоялните клиенти. Виждате, че „Виктория“ работи по някои много обещаващи инициативи, и аз съм дълбоко убеден, че компанията върви по най-добрия път към по-нататъшния успех.

Advertorial, Венцислав Савов, за сп. "Мениджър"

 

 

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон