Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Новият актив на Generali
За нас ЗАД „Виктория“ е много успешна компания и ще направим всичко възможно тя да продължи да върви по пътя на успеха. Това казва Лучано Чирина, председател на надзорния съвет на ЗАД „Виктория” и главен изпълнителен директор на Generali PPF Holding
- Господин Чирина, какви стратегически цели си поставя Generali с придобиването на "Виктория"?
- В момента в световен мащаб Generali Group се намира в етап на придобиване на миноритарни дялове от компании, в които вече е мажоритарен акционер. За пример мога да дам Германия, Сърбия, Черна гора, както и холдинга за Централна и Източна Европа GPH. Придобиването на останалите акции от ЗАД „Виктория“ е обичайна процедура за групата, в съгласие с целта да имаме пълен контрол върху важни компании в различни региони на света, както и в Централна и Източна Европа. Много сме благодарни на предишния собственик, чиято подкрепа и ефективно сътрудничество оказаха ключово значение да можем да изградим успешна дейност през годините на българския пазар. В този смисъл придобиването на оставащите акции в ЗАД „Виктория“ със сигурност ще засили нашето пазарно присъствие в България и показва много ясно, че ние сме силен и надежден партньор на клиентите си, с доказан и стабилен международен опит.
- Какво ще запазите и какво ще промените в застрахователното дружество?
- За нас ЗАД „Виктория“ е много успешна компания и ще направим всичко възможно тя да продължи да върви по пътя на успеха. Мениджърите и служителите й работят професионално и това за нас е много ценен актив. Generali е глобален играч със стабилни ценности и ЗАД „Виктория“ ще следва всички принципи на групата и системата й за управление.
- Кой е имиджът, с който бихте искали да се свързва дружеството?
- Знам, че ЗАД „Виктория“ работи в пълно съответствие с мисията на Generali, която е „да бъдем първият избор, като доставяме подходящи и достъпни застрахователни решения“. Клиентът е в центъра на всички наши дейности – а ЗАД „Виктория“ прави именно това и ще продължи да го прави занапред.
- Честа практика ли е в една държава да притежавате повече от един застраховател? Това мениджърско решение до какви рискове и ползи води?
- Не е важно колко застрахователни компании принадлежат към една група на даден пазар, а колко успешни са те и как могат да изпълнят очакванията на клиента по най-добрия възможен начин. Всъщност Generali Group работи с повече от една компания в много страни, като Италия, Германия, Унгария и др. Това е честа практика за нашата група. Със ЗАД „Виктория“ и Generali ние имаме два страхотни актива на българския пазар. Заедно тези успешни компании имат пазарен дял от почти 9%, което ги нарежда на 7. място на пазара, а това е една доста силна позиция.
- Какво отличава българския застрахователен пазар от останалите, на които оперирате? Как възнамерявате да се възползвате от тези особености?
- Нашата група има силна позиция на пазара, както и в Централна и Източна Европа, и е важен играч в почти всички държави. Нека да го кажа директно: Generali има интерес да развива дългосрочно застрахователния бизнес в региона и в България.
- Идните години какъв растеж очаквате в застрахователния сектор у нас? В тази връзка как ще се развива вашият бизнес?
- Убеден съм, че страната и целият регион имат много добър потенциал за по-нататъшен стабилен растеж. Това е причината Generali да бъде на тези пазари от 1989 г. За тези 25 години пазарите в Централна и Източна Европа придобиха голямо значение за Generali Group не само по отношение на брутните записани премии, но дори повече по отношение на печалбата. Компаниите в този регион вече осигуряват 6,6% от брутните записани премии на групата и над 10% от оперативния й резултат. Това е доста впечатляващо доказателство за успех, за който принос има и България. Разбира се, по-нататъшният растеж ще зависи от икономическото развитие на страната – той има пряка връзка с това колко ще могат да харчат компаниите и хората за обезпечаване на бизнеса си и стандарта си на живот чрез застрахователни полици. Подобряващата се икономическа, политическа и правна среда ще създаде най-добрия климат за подобряване стандарта на живот на хората. Това ще бъде пряко свързано с търсенето на продукти и услуги, които осигурява застрахователната индустрия. Сигурен съм, че през следващите години българската икономика ще върви напред стъпка по стъпка, и нашата група е твърдо решена да допринесе за това по най-добрия начин.
- С какво уникално предложение ще запазите старите си клиенти и кои са новите продукти, с които ще привличате нови клиенти?
- Нашата стратегия по отношение на запазването на клиентите и привличането на нови се базира върху професионалния анализ на нуждите. Нашите специалисти отделят много време, за да чуят клиента. На тази основа ние осигуряваме най-доброто покритие за гарантиране и подобряване на живота на клиента. Една от нашите фундаментални ценности е не само да обещаваме, но и да изпълняваме обещанията си. Нашите клиенти могат да бъдат сигурни, че полиците, които предлагаме, са най-доброто застрахователно решение за техните рискове. Продуктите, разработени и предлагани от „Виктория“, са в съответствие с търсенето на клиентите. Най-доброто доказателство за следването на тази ценност е големият успех на „Виктория“, която спечели за трета поредна година наградата „Любима марка“ на клиентите. Имаме силен екип от специалисти, които знаят как да подкрепят клиентите ни с най-добрите услуги и продукти. Сега все повече се концентрираме върху продуктовите пакети, като усъвършенстваме много ефективно един нов подход за кръстосани продажби. Използването на нововъведения е от съществено значение за реализирането на нови продукти. Системите за мотивация и продуктовите тренинги на „Виктория“, реализирани за цялата продажбена мрежа, са гаранцията за качеството на услугите и същевременно специална грижа за лоялните клиенти. Подготвя се нова програма за грижа, чиято основна цел е да се достигнат повече нови клиенти. Скоро ще предложим и нова програма за лоялните клиенти. Виждате, че „Виктория“ работи по някои много обещаващи инициативи, и аз съм дълбоко убеден, че компанията върви по най-добрия път към по-нататъшния успех.
Advertorial, Венцислав Савов, за сп. "Мениджър"
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.