Глобиха дистрибутора на „Pepsi” заради игра в интернет

Глобиха дистрибутора на „Pepsi” заради игра в интернет

Комисията за защита на конкуренцията наложи имуществена санкция на дистрибутора на „Pepsi” - „Куадрант Бевъриджис” в размер на 100 854 лв.

Причината за глобата е във връзка с промоционална игра на интернет страницата на фирмата, проведена от 1 февруари до 20 май тази година.

Комисията се е самосезирала за  нарушаване на  забраната за нелоялно привличане на клиенти с организирането и провеждането на играта „Един за всички, всички до САЩ. Най-добрият клас отива в САЩ", като е обещало награда, надвишаваща цената на продаваната стока - продукт на марката Pepsi с повече от 15 минимални работни заплати за страната.

Общата стойност на наградата, 7-дневна екскурзия до САЩ за групово пътуване на 28 човека, възлиза на 99 330.56 лв. Практиката на КЗК при преценка стойността на груповите екскурзии като награди категорично сочи, че се отчита цялата цена на обещаната като награда екскурзия, така както е предложена в промоцията.

При определяне на санкцията КЗК е отчела факта, че кампанията обхваща целия национален пазар и е насочена към уязвима и неукрепнала социална група, както и оказаното съдействие от страна на ответното дружество.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Полша спря търговски трафик за 25 млрд. евро между ЕС и Китай със затварянето на границата с Беларус
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Над 127 млн. пътници е превозило столичното метро през 2024 г.
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
Имате лош шеф? Ето как да се справите