Данон-Франция спира да хвали здравословния ефект на Активиа

Данон-Франция спира да хвали здравословния ефект на Активиа

Френската компания Данон обяви, че престава да рекламира здравословните предимства на два свои много известни млечни продукта – киселите млека Activia и Actimel. Досега акцентът в промотирането им бе, че първото регулира храносмилането, а второто – че подсилва естествените защитни сили на организма.

Френската компания дори бе подала молба пред европейската агенция по безопасност на храните за валидиране на двата продукта, но сега доброволно я изтегля поради съмнения дали тези качества ще бъдат признати от европейския регулатор, се казва в съобщението на компанията.

Фирмата ще промени и цялостната си рекламна кампания в Европа, която сега е насочена към изтъкване на здравословните качества на двата продукта. Това вече е сторено във Франция.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

El Pais: ЕС нарича срещата Тръмп - Путин в Будапеща „политически кошмар“
Тръмп: Стига кръвопролития! Войските на Москва и Киев да спрат там където са в момента
The Wall Street Journal: САЩ обмислят премахване на тарифите за стоки, които не се произвеждат в страната
Продажбата вече не е достатъчна - време е да се предизвикат емоции
Нобелов лауреат по физика, с важен принос в науката на XX в., почина на 103 години
На днешната дата, 19 октомври. Ден на българския лекар
Важни решения по пътя към успеха
Търг в Женева представя диамант за 9 млн. долара и скъпоценности на фамилията Вандербилт