Google Maps предлага поставянето на рекламно лого и в САЩ

Google Maps предлага поставянето на рекламно лого и в САЩ

След 6-месечен опит в Австралия и Нова Зеландия, Google Maps ще предложи на компаниите да спонсорират поставянето на логото си и в САЩ. Това ще позволи на рекламодателите да позиционират името си там в американските карти на Google, където се намира бизнесът им, пише AdvertisingAge.

Типично в духа на Google, програмата стартира в Beta версия. Рекламираните лога ще започнат да се показват в американския сайт на Google Maps от днес. В устройствата с мобилен интернет ще се появяват от следващата седмица.

Първите четири рекламодателя, които закупиха рекламно пространство, са Bank of America, Target, Public Storage и HSBC.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
Цитат на деня
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?