Нов маркетинг директор в Медийна група България Холдинг

Нов маркетинг директор в Медийна група България Холдинг

Петко Михайлов е новият Директор Маркетинг на Медийна група България Холдинг, която издава водещите български ежедневници "24 часа" и "Труд", съобщиха от МГБХ. Той е от 11 години в Медийната група, като досега се е занимавал с маркетинга на списанията й. Сега към тези задължения ще прибави и координацията на целия отдел "Маркетинг", публичните събития на изданията, допълнителните продукти, участието на Медийната група във външни проекти.

Специализирал е Маркетинг и Финансов мениджмънт в Университета за национално и световно стопанство и Великотърновския университет. Преди да постъпи в отдел "Маркетинг" на групата е работил като мениджър във Vector Shipping & Trading и в Българска национална телевизия.

От 1 февруари, към екипа на Медийна група България Холдинг се присъедини и Иван Михалев. Той е назначен за Директор онлайн проекти.

Иван Михалев има 15 години журналистически стаж. Носител е на наградата „Черноризец Храбър” за разследваща журналистика през 2008 г. за злоупотребите в пътния фонд. До ноември 2012 г. бе управляващ редактор на сайта Capital.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?