Език на цветовете в реклама на OPI (видео)


Американският бранд дамски лакове за нокти OPI, известен в козметичната индустрия по света, стартира нова рекламна кампания с уникална идея. Марката разказва в онлайн реклама, видео и чрез други похвати, че цветовете съдържат език. С тях всяка дама може да комуникира информация - например, да изпраща съобщение, че обича някого (да кажем баба си на рождения й ден) чрез светлозеленото, бледорозовото, виненото на пръстите. Или да казва сбогом на една любов чрез цветовете на плача - жълтото, сивото. Да е гневна чрез лилавото. Идеята е, че жените не избират случайно цветовете за ноктите си, а ги подбират според житейското си настроение. Всичко носи смисъл и заряд. 

Кампанията е изискана и красива, посочва Adweek. Тя е дело на рекламна агенция DAN в Париж - част от мрежата на американската TBWA. Представянето започва с думите на една "говореща капка" лак - какво казва тя, може да видите във видеоклипа, който следва. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
По-малко стачки, но повече участници в трудови спорове в Германия през 2024 г.
Pavilhão Chinês: Китайският павилион, който привлича туристи от цял свят
Хората, страдащи от безсъние, са по-склонни да развият деменция
Световен рекорд: Колекционерска картичка с лика на Меси продадена за 1,5 млн. долара