Език на цветовете в реклама на OPI (видео)

Американският бранд дамски лакове за нокти OPI, известен в козметичната индустрия по света, стартира нова рекламна кампания с уникална идея. Марката разказва в онлайн реклама, видео и чрез други похвати, че цветовете съдържат език. С тях всяка дама може да комуникира информация - например, да изпраща съобщение, че обича някого (да кажем баба си на рождения й ден) чрез светлозеленото, бледорозовото, виненото на пръстите. Или да казва сбогом на една любов чрез цветовете на плача - жълтото, сивото. Да е гневна чрез лилавото. Идеята е, че жените не избират случайно цветовете за ноктите си, а ги подбират според житейското си настроение. Всичко носи смисъл и заряд. 

Кампанията е изискана и красива, посочва Adweek. Тя е дело на рекламна агенция DAN в Париж - част от мрежата на американската TBWA. Представянето започва с думите на една "говореща капка" лак - какво казва тя, може да видите във видеоклипа, който следва. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новият главен секретар на МВР: Ще предложим праг до 0,5 промила зад волана
McDonald's  вдига таксите за нови франчайз ресторанти в САЩ за първи път от близо 30 г.
bTV със светкавична позиция след номинацията на Хемикян, въвежда още мерки за безпристрастно отразяване на изборите
Ивайло Вълчев e кандидатът за кмет на София от "Има такъв народ"
Почина босът на мафиотския клан Коза Ностра Матео Денаро
Lego се отказва от производството на тухлички от рециклирана пластмаса
Канада се извини, след като в парламента бе почетен ветеран, воювал на страната на нацистите
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 септември до 1 октомври