Samsung комбинира химните на света в красива песен за Рио 2016


Олимпийските игри са повод светът да се бъде обединен, хората от всички нации да са заедно. Игрите са едно от най-големите и най-страхотни събития на годината.

Това изтъква тази нова видео реклама на южнокорейския технологичен гигант Samsung, за предстоящата Олимпиада в Рио.

Уникалното в кампанията е, че в едно видео е съчетано звученето на химните на различните народи по света. 

Рекламата е изработена от агенциите Leo Burnett Чикаго и Leo Burnett Сидни за излъчване в телевизионния ефир, посочва изданието за маркетинг Adweek. Тя промотира новия смартфон Samsung Galaxy S7 Edge. Идеята на обединението е избрана, заради нарастващото чувство за страх и несигурност сред хората по света.

Кадрите започват с момиче, което държи телефон на Samsung и пее химна на Ботсвана, докато се наслаждава на красива гледка към морето. Продължава с изпълнението на друг химн. С въвеждането на всеки следващ химн, на зрителите се показва ново място по света. Химнът на Малайзия се пее от жена в Париж. 

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
Качествено образование в пансионно училище в чужбина: новият език на успеха
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня
До края на годината у нас трябва да има осем самолета F-16
Digital age: Техно пробиви и открития
Проблем: Япония отчете рекорден брой смъртоносни атаки на мечки срещу хора