Samsung комбинира химните на света в красива песен за Рио 2016


Олимпийските игри са повод светът да се бъде обединен, хората от всички нации да са заедно. Игрите са едно от най-големите и най-страхотни събития на годината.

Това изтъква тази нова видео реклама на южнокорейския технологичен гигант Samsung, за предстоящата Олимпиада в Рио.

Уникалното в кампанията е, че в едно видео е съчетано звученето на химните на различните народи по света. 

Рекламата е изработена от агенциите Leo Burnett Чикаго и Leo Burnett Сидни за излъчване в телевизионния ефир, посочва изданието за маркетинг Adweek. Тя промотира новия смартфон Samsung Galaxy S7 Edge. Идеята на обединението е избрана, заради нарастващото чувство за страх и несигурност сред хората по света.

Кадрите започват с момиче, което държи телефон на Samsung и пее химна на Ботсвана, докато се наслаждава на красива гледка към морето. Продължава с изпълнението на друг химн. С въвеждането на всеки следващ химн, на зрителите се показва ново място по света. Химнът на Малайзия се пее от жена в Париж. 

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
Ядрената индустрия ще добави 15 реактора догодина след спада в капацитета през 2025 г.
На днешната дата, 16 декември. Рождениците днес
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven