"Blowin' in the Wind" на Дилън беше продадена за 1,5 милиона паунда

Единственият по рода си запис на Боб Дилън, на който повторно изпълнява „Blowin’ in the Wind“, беше продаден на търг в „Christie’s“ в Лондон в четвъртък за почти 1,5 милиона паунда, съобщават от Би Би Си. Изданието е първият нов студиен запис на песента, откакто Дилън я е написал през 1962 година.
Наддаването продължи само четири минути, по случайност толкова, колкото е и продължителността на самата песен.
Продажбата надхвърли първоначалните очаквания на „Christie's“ за 600 000 - 1 милион паунда цена.
Името на купувача все още не е разкрито. От аукционната къща заявиха, че са „доволни от отличния резултат“.
Новата версия на песента беше представена на уникален „Ionic Original“ диск – патентована технология, която обещава да осигури по-високо качество на звука от нормалния винил.
Дискът е изработен от алуминий, обработен със слой нитроцелулоза, след това покрит със сапфир и кварцов градиент, но може да се възпроизвежда от всеки обикновен грамофон. Създаден е от носителя на Грами музикант Ти Боун Бърнет, който също продуцира и свири в новия запис на Дилън. „Записахме го на живо и мисля, че го направихме от първия път, ако не греша. Чувството беше божествено. За мен винаги е така, когато свиря с Боб,“ сподели той пред Би Би Си.
Дилън изпява текста с трудно спечелената мъдрост на своите 81 години, като превръща протестната песен на гневен млад мъж в съзерцателен размисъл за неспособността на човечеството да се поучи от грешките си.
Въпреки това, малко хора ще успеят да чуят песента, тъй като дискът е продаден като „еднократен физически обект“, което означава, че купувачът няма право да го разпространява.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Денят в цифри
България |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |НАП разширява списъка на стоките с висок фискален риск
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

GROHE превръща градината Senato в оазис на „Чистата радост от водата “по време на Milan Design Week 2025


Коментари
Няма въведени кометари.