Оригинална и секси реклама въвлича в класическата музика

Оригинална и секси реклама въвлича в класическата музика

Кой казва, че класическата музика е отживяла? Тази оригинална и секси реклама на B-Classic – фестивал, чиято цел е да популяризира класиката, доказва обратното.

За да достигне до по-младата публика, агенция DDB Brussels създаде това видео по музика на Антонин Дворжак. То е толкова актуално, че се завъртя дори по MTV. Заснето е в Южна Корея и закачливите танцьорки и хореография неслучайно напомнят за клиповете на поп сензацията Сай („Гангнам стайл”).

В края на видеото се появява надпис „Вие току що изслушахте 3 минути класическа музика”. Напълно достатъчни, за да убедят всеки, че това не е толкова трудно. В крайна сметка тя също е продукт – и то качествен – нужно е само да бъдеш в крак с времето и да знаеш как да го продадеш. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 15 юли. Имен ден празнуват Владимир, Владимира, Влади, Владо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Тръмп обяви оръжие за Украйна за милиарди и заплаши Русия с мита от около 100%, ако до 50 дни няма споразумение
България е сред най-засегнатите от климатичните промени държави в Европа
Преходът към еврото вече започна: Левовите банкноти в обращение намаляват с 6% от началото на 2025 година
Върховният съд на САЩ даде зелена светлина за закриване на министерството на образованието
Великите слушатели използват три думи, за да пробият защитната черупка на събеседниците си
Годишната инфлация в България се ускори до 4.4%