Рекламна идея на деня: „Животът е офлайн“

"Да си жив означава да си офлайн" е мотив в рекламата, който се разпространява в последната година. Марки от най-различни индустрии го използват, за да призовават зрителите и потенциални клиенти да се освобождават от присъствието на технологичните устройства и въздесъщия интернет, за да живеят повече тук и сега. 

Една от тях е Cinthol - индийски козметичен бранд от 1952 г. - компанията, първи производител на дезодоранти и сапуни за защита на кожата в Индия. Нова рекламна кампания на Cinthol успява да се хареса на международните маркетингови наблюдатели с идеята си и качеството на изпълнението. Видеото е представено от белгийския блог Creative Criminals, който отразява най-добрата реклама от света. То отразява планински поход на млад мъж, озвучен от думите зад кадър "Човекът, на когото се опитвате да се обадите, в момента е зает. Зат в свят, в който се вписваш без парола. Където си воден от сърцето си, не от приложение. Където филтрираш мислите си, не снимките...".

Това е рекламата от света, която избрахме да ви представим днес. Хубаво е да сме офлайн по-често, нали? Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 15 юли. Имен ден празнуват Владимир, Владимира, Влади, Владо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Тръмп обяви оръжие за Украйна за милиарди и заплаши Русия с мита от около 100%, ако до 50 дни няма споразумение
България е сред най-засегнатите от климатичните промени държави в Европа
Преходът към еврото вече започна: Левовите банкноти в обращение намаляват с 6% от началото на 2025 година
Върховният съд на САЩ даде зелена светлина за закриване на министерството на образованието
Великите слушатели използват три думи, за да пробият защитната черупка на събеседниците си
Годишната инфлация в България се ускори до 4.4%