Роклята, за която всички говорят, стана част от социална кампания

Роклята, за която всички говорят, стана част от социална кампания

Благотворителната организация „Армия на спасението” затвърди популярността на загадъчната рокля, предизвикала бурен глобален дебат в социалните мрежи с въпроса какъв цвят е.

Южноафриканско подразделение на организацията използва облеклото в социална кампания против насилието над жени.

„Толкова ли е трудно да се види черното и синьото? Една на всеки шест жени е жертва на насилие”, се казва в съобщение на организацията в Туитър, в което е представена кампанията.

„Насилието не е избор на жените”, подчертават още от „Армия на спасението”.

А защо едни виждат прословутата рокля в бяло и златно, а други в черно и синьо, можете да си припомните тук

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Американски дипломат изрази съжаление за имиграционната акция срещу южнокорейски работници
Златното правило на дядо, превърнало внука му в един от най-влиятелните хора на планетата