Роклята, за която всички говорят, стана част от социална кампания

Роклята, за която всички говорят, стана част от социална кампания

Благотворителната организация „Армия на спасението” затвърди популярността на загадъчната рокля, предизвикала бурен глобален дебат в социалните мрежи с въпроса какъв цвят е.

Южноафриканско подразделение на организацията използва облеклото в социална кампания против насилието над жени.

„Толкова ли е трудно да се види черното и синьото? Една на всеки шест жени е жертва на насилие”, се казва в съобщение на организацията в Туитър, в което е представена кампанията.

„Насилието не е избор на жените”, подчертават още от „Армия на спасението”.

А защо едни виждат прословутата рокля в бяло и златно, а други в черно и синьо, можете да си припомните тук

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Застреляха в Манхатън главния изпълнителен директор на един от най-големите американски застрахователи
На днешната дата, 5 декември. Имен ден празнуват Елисавета, Сава, Савина, Съби
Планът на Тръмп за Украйна: Териториални отстъпки, но НАТО извън масата за преговори
Изпадналият в криза европейски автомобилен сектор затваря заводи и започва съкращения
Микромениджмънт срещу автономия – кой е верният път?
Средната цена на жилище в София стигна 1840 евро/кв. м след скок на ипотеките с 36%
Делото срещу Хънтър Байдън за незаконно притежание на оръжие беше прекратено
Кирил Петков: ПП ще подкрепи Киселова, ако БСП застанат срещу Пеевски, ДБ още мислят