Роклята, за която всички говорят, стана част от социална кампания

Роклята, за която всички говорят, стана част от социална кампания

Благотворителната организация „Армия на спасението” затвърди популярността на загадъчната рокля, предизвикала бурен глобален дебат в социалните мрежи с въпроса какъв цвят е.

Южноафриканско подразделение на организацията използва облеклото в социална кампания против насилието над жени.

„Толкова ли е трудно да се види черното и синьото? Една на всеки шест жени е жертва на насилие”, се казва в съобщение на организацията в Туитър, в което е представена кампанията.

„Насилието не е избор на жените”, подчертават още от „Армия на спасението”.

А защо едни виждат прословутата рокля в бяло и златно, а други в черно и синьо, можете да си припомните тук

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Уникална колекция от 46 жълти Ferrari-та отива за продажба на търг
Заради западните санкции: Рекордни обеми петрол се съхраняват на танкери
Три начина да подобрите качеството на вашите идеи
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
Бюджетните драми на Княжество България: Как се харчат държавните пари след Освобождението?
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
На днешната дата, 6 ноември. Рождениците днес