Роклята, за която всички говорят, стана част от социална кампания

Роклята, за която всички говорят, стана част от социална кампания

Благотворителната организация „Армия на спасението” затвърди популярността на загадъчната рокля, предизвикала бурен глобален дебат в социалните мрежи с въпроса какъв цвят е.

Южноафриканско подразделение на организацията използва облеклото в социална кампания против насилието над жени.

„Толкова ли е трудно да се види черното и синьото? Една на всеки шест жени е жертва на насилие”, се казва в съобщение на организацията в Туитър, в което е представена кампанията.

„Насилието не е избор на жените”, подчертават още от „Армия на спасението”.

А защо едни виждат прословутата рокля в бяло и златно, а други в черно и синьо, можете да си припомните тук

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Премиерът: Евромонетите ще носят български национални символи и ще платежно средство в цяла Европа
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Скромните лидери са най-ефективни
Почина Франк Гери – една от суперзвездите на световната архитектура
Времето: Дъждът бавно отстъпва, но остава облачно
The Wall Street Journal: Белият дом е обезпокоен от сделката за придобиване от Netflix на Warner Bros.
На днешната дата, 7 декември. Рождениците днес