Durex припомня колко е хубаво да си офлайн (видео)


С нова рекламна кампания Durex Global се възползва от проведения преди дни Час на Земята, в който милиони хора изгасиха осветлението в домовете си, за да припомни колко хубаво може да се почувстваме, ако изключим всички електронни устройства, които ни превземат, и обърнем внимание на човека до себе си.

Кампанията бе представена в 56 пазара на Durex и е създадена със седемцифрен медиен бюджет, посочва британският маркетинг сайт creativereview.co.uk. Тя се провежда под хаштага #TurnOffToTurnOn ("Изключи, за да се настроиш"). В центъра й стои симпатичен рекламен филм от 1:25 минути, който припомня, че реалният свят е по-хубав и по-важен от този на телекомуникациите.

Филмът се разпространява медийно наред с изследване на Durex, проведено във Великобритания, чиито резултати сочат, че близо една трета от британците смятат, че технологиите пречат на сексуалния им живот. 40% от участниците в изследването вярват, че примамливите мобилни екрани имат негативен ефект върху връзката им.

Призивът за действие на видеото е хората да се възползват от гасенето на електричеството у дома, за да се насочат в този час към любовта – нещо, което може да се препоръча и за часовете след този на Земята.

Рекламата успя да се хареса на мнозина, които чувстват че технологиите окупират твърде много от времето и вниманието им.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията