Durex припомня колко е хубаво да си офлайн (видео)


С нова рекламна кампания Durex Global се възползва от проведения преди дни Час на Земята, в който милиони хора изгасиха осветлението в домовете си, за да припомни колко хубаво може да се почувстваме, ако изключим всички електронни устройства, които ни превземат, и обърнем внимание на човека до себе си.

Кампанията бе представена в 56 пазара на Durex и е създадена със седемцифрен медиен бюджет, посочва британският маркетинг сайт creativereview.co.uk. Тя се провежда под хаштага #TurnOffToTurnOn ("Изключи, за да се настроиш"). В центъра й стои симпатичен рекламен филм от 1:25 минути, който припомня, че реалният свят е по-хубав и по-важен от този на телекомуникациите.

Филмът се разпространява медийно наред с изследване на Durex, проведено във Великобритания, чиито резултати сочат, че близо една трета от британците смятат, че технологиите пречат на сексуалния им живот. 40% от участниците в изследването вярват, че примамливите мобилни екрани имат негативен ефект върху връзката им.

Призивът за действие на видеото е хората да се възползват от гасенето на електричеството у дома, за да се насочат в този час към любовта – нещо, което може да се препоръча и за часовете след този на Земята.

Рекламата успя да се хареса на мнозина, които чувстват че технологиите окупират твърде много от времето и вниманието им.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Полша спря търговски трафик за 25 млрд. евро между ЕС и Китай със затварянето на границата с Беларус
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Над 127 млн. пътници е превозило столичното метро през 2024 г.
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
Имате лош шеф? Ето как да се справите