Microsoft отговаря достойно на реклама на Apple

Какво е технологията? Какво може да прави?

В реклама на iPad Air Apple посочи: тя е инструмент на креативността. Microsoft отговаря с рекламата си от Супербоул 2014, която продължава да се споделя в мрежата: тя е дори много повече. Видеото на Microsoft е озвучено с компютърния глас на Стиви Глийсън – бивш професионален играч от американската футболна лига, диагностициран с болестта на Лу Геринг – неврологично заболяване, при което пациентът страда от прогресивна дегенерация на моторните неврони – клетки в гръбначния стълб, и почти винаги е фатална болест. Стиви Глийсън е в инвалиден стол, но е горд татко на момченце и е благодарен на технологиите, защото са помогнали на него и милиони хора по света.

Рекламата посочва: технологията има силата да ни обединява. Тя ни вдъхновява. Отведе ни до места, за които само си мечтаехме. Тя дава надежда на отчаяните. И даде глас на безгласните. Технологията даде сила на всички ни.

Видеото е достоен отговор на кампанията Apple, смятат руските маркетинг наблюдатели в Adme.ru. Това е рекламата ни за днес. Какво мислите? 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп заплашва с допълнителни 10% мита страните, които се присъединяват към „антиамериканската“ политика на БРИКС
Бизнесът на Шуменското плато иска компенсации заради издирването на черния леопард
Германският президент обеща подкрепа за запазване на свободата на Литва
Врeмето: Горещините продължават
На днешната дата 7 юли. Европейски ден на шоколада
Революцията в управлението: Защо добрите мениджъри нарушават всяко правило?
Броят на нелегалните мигранти, които пристигат на Крит от Либия, се увеличава
Петролът поевтиня, след като ОПЕК+ обяви по-голямо от очакваното увеличение на производството през август