Онлайн рекламата утрои печалбите на Yahoo

Онлайн рекламата утрои печалбите на Yahoo

Приходите на американския уеб-портал Yahoo през първото тримесечие на 2010 г. са три пъти по-големи, отколкото преди година. Значителното раздвижване на бизнеса на компанията се дължи основно на съживяването на световния пазар на онлайн реклама, отбелязва BBC.

Нетните печалби на интернет гиганта от началото на тази година възлизат на 310 млн. долара. За сравнение, печалбите му по същото време на 2009 г. са 118 млн. Освен на онлайн рекламата, по-големият оборот на Yahoo се дължи и на предприетото през 2010 г. стратегическо сътрудничество с Microsoft и e-mail услугите на Zimbra.

По-рано тази година стана ясно, че Microsoft възнамерява да купи интернет търсачката Yahoo и бизнесът й с реклама в мрежата. Американският регулатор и Европейската комисия тогава постановиха, че сделката не би повлияла негативно на баланса на конкуренция в бизнеса с интернет услуги.

Интересът на Microsoft се дължи на желанието на компанията да придобие по-голям дял в бизнеса с търсене в мрежата, който е доминиран от Google.В момента търсачката на Yahoo използва механизъм за търсене на Microsoft, като двете компании си поделят приходите. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
Проруски хакери твърдят, че са извършили кибератака срещу Френската пощенска служба
Lexus използва генеративен изкуствен интелект за нов празничен спот
Хиляди хора се стичат към Витлеем, за да съживят коледния дух след 2 години война в Газа
Венецуела обвинява САЩ в „изнудване“ за конфискуването на петролни танкери