Google агитира политиците да харчат повече за реклама в интернет
Рекламното подразделение на глобалната търсачка Google стартира нова кампания под надслов „Четири екрана за победа!” („Four Screens to Victory”), в която призовава политиците от цял свят да използват не само телевизията за политическа реклама, но и всички останали и популярни в момента електронни устройства – таблети, смартфони, ноутбуци.
Според представители на Google, такъв подход ще позволи на политиците да повишат ефективността на реклрамните си кампании с 48%, в сравнение с агитацията, концентрирана само в телевизията.
„Ако вашата цел е място в общинския съвет или парламента, заложете на интегрирания маркетинг за въздействие над избирателите с помощта на четирите основни екрана: телевизора, компютъра, таблета и мобилния телефон”, съветват от Google.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |Формулата на Безос за генериране на страхотни идеи
Техники за успех |На днешната дата, 29 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |INSAIT получи ново финансиране в размер на 1 млн. долара от Google
Компании |Учени провеждат климатичен експеримент в Амазония, наречен "машина на времето"
Любопитно |Формулата на Безос за генериране на страхотни идеи
Техники за успех |Кати Ууд вижда хуманоидните роботи като най-голямата възможност в AI сферата
Икономика |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Как приливите създадоха първите градове?
Любопитно |На днешната дата, 29 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |INSAIT получи ново финансиране в размер на 1 млн. долара от Google
Компании |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.