Бизнес БРОЙ /// Мениджър 09/24

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Рестартирай умно

Managed IT Helpdesk от А1 подобрява продуктивността на служителите и защитата от киберпосегателства

Автор:

Мариела Мечкова

Рестартирай умно

Managed IT Helpdesk от А1 подобрява продуктивността на служителите и защитата от киберпосегателства

Рестартирай умно
quotes
„Рестартирай и ще се оправи“ - това беше съветът, който дълги години работещите в офис си даваха един на друг при затруднения със софтуера и компютрите. Днес обаче броят и сложността на бизнес приложенията в ежедневната работа расте. Всяко прекъсване на работния процес води до загуба на време, потенциално изпускане на крайни срокове и в крайна сметка – до пропуснати ползи за бизнеса. Компаниите осъзнават, че хората им имат нужда от специализирано съдействие, което най-бързо и ефективно могат да получат от IT експерти със съответните познания. Малките и средно големи фирми в България обаче рядко имат възможност да наемат достатъчно квалифицирани IT специалисти, които да решават затрудненията на служителите. В отговор А1 предлага на корпоративните клиенти необходимите компетенции на IT експертите „като услуга“ с решението Managed IT Helpdesk. Експертна оценка Бизнес организациите, поверили IT обслужването на експертите на А1, могат да изберат обхвата на IT обслужване между два пакета: Basic и Premium. И в двата случая още при старта на партньорството се прави експертен анализ, оценка и унифициране на използвания бизнес софтуер и приложенията с цел постигане на повишена продуктивност. Системен адм...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg