Tech БРОЙ /// Мениджър 02/2024

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Да осмееш AI

Изкуственият интелект като обект на ирония в рекламата

Автор:

Бисер Костадинов

Да осмееш AI

Изкуственият интелект като обект на ирония в рекламата

Да осмееш AI
quotes
Изкуственият интелект (AI) продължава да е гореща тема и през 2024 г. Вече всеки професионалист, креативен или аналитичен, се пита драматично не как, а кога той ще му вземе работата. Рекламистите, които винаги са били друга „порода“ хора, подхождат различно към AI. От една страна, се опитват да го опитомят в рутинната си работа, а от друга, смело го иронизират чрез най-силното си оръжие – хумора. Повече от 60% от маркетинг специалистите вече използват изкуствен интелект в работата си, показва AI Marketing Benchmark Report 2023, публикуван в началото на тази година. Останалите признават, че не прибягват до услугите му просто защото не го разбират. Повече от половината респонденти смятат, че той ще подобри значително техните маркетингови активности, а над 70% вярват, че ще надмине хората в работата им. Дори AI да поеме много от маркетинговите операции, хората ще продължат да измислят и реализират стратегии на високо ниво и да вземат крайните решения. Около 90% от онлайн съдържанието ще бъде генерирано от AI до 2025 г., прогнозира AI Thought Leader. Дотогава в световен мащаб се очаква приходите от AI софтуер да достигнат 126 млрд. долара. Морско приключение с Jen AI Круизната компания Virgin Voyages, част от бизнес империята на сър Ричард ...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg