Tech БРОЙ /// Мениджър 02/2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Да осмееш AI
Изкуственият интелект като обект на ирония в рекламата
Да осмееш AI
Изкуственият интелект като обект на ирония в рекламата
Изкуственият интелект (AI) продължава да е гореща тема и през 2024 г. Вече всеки професионалист, креативен или аналитичен, се пита драматично не как, а кога той ще му вземе работата. Рекламистите, които винаги са били друга „порода“ хора, подхождат различно към AI. От една страна, се опитват да го опитомят в рутинната си работа, а от друга, смело го иронизират чрез най-силното си оръжие – хумора.
Повече от 60% от маркетинг специалистите вече използват изкуствен интелект в работата си, показва AI Marketing Benchmark Report 2023, публикуван в началото на тази година. Останалите признават, че не прибягват до услугите му просто защото не го разбират. Повече от половината респонденти смятат, че той ще подобри значително техните маркетингови активности, а над 70% вярват, че ще надмине хората в работата им. Дори AI да поеме много от маркетинговите операции, хората ще продължат да измислят и реализират стратегии на високо ниво и да вземат крайните решения. Около 90% от онлайн съдържанието ще бъде генерирано от AI до 2025 г., прогнозира AI Thought Leader. Дотогава в световен мащаб се очаква приходите от AI софтуер да достигнат 126 млрд. долара.
Морско приключение с Jen AI
Круизната компания Virgin Voyages, част от бизнес империята на сър Ричард ...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
|
Ключови думи
изкуствен интелект
AI
реклама