Един прост имейл навик, който ще ви направи по-продуктивни

Един прост имейл навик, който ще ви направи по-продуктивни

Съществува едно съвсем просто правило, което ще ви помогне да поемете контрол над електронната си поща и да изпълнявате делата си с по-голяма ефективност.

За това няма да ви се наложи да четете книги, да гледате клипове или да купувате, сваляте и измисляте каквото и да било. Всичко, което ви е необходимо, е да започнете да се ползвате от възможностите, които ви предоставя самият имейл.

Едно просто правило

Натиснете знаменцето/звездичката до съобщението, ако то е важно за вас.

Това е всичко. Отделете няколко минути и веднага влезте в електронната си поща, за да направите това. Отметката зависи от типа поща – за Gmail това е звезда, за Outlook например – знаменце, и т.н. Така веднъж завинаги ще отделите писмата, които съдържат важна за вас информация.

Когато приключите с това, можете да архивирате останалите писма, за да не задръстват пощенската ви кутия.

Съставете си списък със задачи

А сега се върнете към имейлите, които сте отбелязали. Тези писма са вашият списък със задачи. Когато въведете ред в кореспонденцията си за деня, махнете отметките от приключените писма-задачи или просто ги изтрийте, ако повече не се нуждаете от тях.

Не е нужно да посвещавате много време на входящата поща – отделете й две минутки, за да разберете къде трябва да сложите звездичка или знаменце. Дори и да нямате никакви други списъци със задачи, този в пощенската ви кутия ще бъде достатъчен, за да се справяте с всичко и нищо да не забравяте.

С помощта на имейла си можете също така да си определяте задачи самостоятелно – просто си пращайте сами писма и ги отбелязвайте. Това е бързо, просто и дори не ви трябва компютър – смартфонът е напълно достатъчен.

По този начин ще се улесните неимоверно да филтрирате важната информация и ще спестите куп време, което иначе посвещавате да се ровите в електронната си поща. Опитайте!

По материали от LifeHacker

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ