Стартират две кампании за насърчаване на вътрешния туризъм

Стартират две кампании за насърчаване на вътрешния туризъм

Министерството на туризма започва две кампании за насърчаване на вътрешния туризъм, като едната е с участието на местните власти. Това каза ресорният министър Николина Ангелкова при посещението си в Кърджали, придружавана от петкратният световен шампион по ски - алпийски дисциплини, Марк Жирардели.

Идеята е един град да бъде представен в друг чрез поставяне на реклама на видими места. "Ще промотираме Кърджали във Варна и обратно", посочи като пример министър Ангелкова.

Тя допълни, че по кампанията за вътрешен туризъм министерството разполага с близо 2 млн. лв. европейски средства, предаде БТА. Бюджетът на министерството за реклама бил 5,2 млн. лв., като основните средства са за участия на борси и изложения за представяне на България.

Посещението в Кърджали е началото на още една кампания, обясни Ангелкова. Тя е за представяне на България посредством поредица посещения на известни личности в различни райони на страната. Освен че ще рекламира България, разказвайки за местата, които заслужават да се видят, петкратният световен шампион работи и по създаването на стратегия за развитие на планинския туризъм.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Тази нощ преминаваме към зимно часово време
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Тръмп: Китай може да помогне на САЩ в отношенията с Русия
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
Започва плановият годишен ремонт на шести блок на АЕЦ "Козлодуй"