Какво би се получило, ако известните марки започнат да произвеждат нещо неочаквано - I част
Фотогалерия
Обновена 12:45ч., 05.10.2015
Някои брандове познаваме от толкова години, че ни е невъзможно да ги споменем, без веднага да ги асоциираме с техния популярен продукт, с който са се наложили на пазара. Но дизайнерът Иля Калимулин от Москва решава да провокира потребителя, като разруши статуквото и създаде напълно нови продукти с имената на популярните марки. Руският сайт AdMe.ru ни представя част от най-смешните и неочаквани попадения, които ние ще ви покажем в две части.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Метрото няма да вози пътници по Линия 3 на 8 и 9 ноември
Общество |САЩ и Южна Корея финализираха търговското си споразумение след месеци на преговори
Икономика |Интердисциплинарният подход ускорява технологичния напредък и променя философията на медицината
Наука и Здраве |Колко струва един квадратен метър жилище в Алпите?
Икономика |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Финанси |Бизнес перспективи: AI и онлайн пазаруването или как се пристрастяваме към Shein и Temu
Бизнес |Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?
Финанси |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.