Какво би се получило, ако известните марки започнат да произвеждат нещо неочаквано - I част

Какво би се получило, ако известните марки започнат да произвеждат нещо неочаквано - I част

Някои брандове познаваме от толкова години, че ни е невъзможно да ги споменем, без веднага да ги асоциираме с техния популярен продукт, с който са се наложили на пазара. Но дизайнерът Иля Калимулин от Москва решава да провокира потребителя, като разруши статуквото и създаде напълно нови продукти с имената на популярните марки. Руският сайт AdMe.ru ни представя част от най-смешните и неочаквани попадения, които ние ще ви покажем в две части.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Бизнес перспективи: AI и онлайн пазаруването или как се пристрастяваме към Shein и Temu
Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?
Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро