AdVenture БРОЙ /// Мениджър 03/2025
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Брандингът е мъртъв – да живее брандингът
Класическата маркетинг фуния Осведоменост – Интерес – Желание – Действие вече е заменена от Gen Z с Вдъхновение – Любопитство – Общност – Лоялност
Брандингът е мъртъв – да живее брандингът

Класическата маркетинг фуния Осведоменост – Интерес – Желание – Действие вече е заменена от Gen Z с Вдъхновение – Любопитство – Общност – Лоялност


Когато радиото дойде, предрекохме смъртта на вестниците.
Когато телевизията дойде, предрекохме смъртта на радиото.
Когато интернет и социалните мрежи дойдоха, предрекохме смъртта на традиционните медии.
Когато AI дойде, предрекохме смъртта на брандинга, медиите, рекламните агенции, инфлуенсърите, SEO оптимизацията и… светът какъвто го познаваме.
Когато гледаме напред, всяка фундаментална промяна в комуникационното поле е поличба за смърт. Когато гледаме назад обаче, всяка „смърт“ е трансформация. Ето и част от основните посоки, в които, изглежда, ще наблюдаваме фундаментални промени в брандинга през следващите години.
От кравите до рицарите
Брандингът в неговата сърцевина е начин да се придадат стойност и качества към даден продукт, абсолютно несвързани с основното му предназначение. От жигосването на добитъка до средновековните гербовете на благородниците специалният знак е много повече от средство за идентификация на собственост – той създава доверие, гарантира качество, демонстрира статус и власт. През ХХ век той работи по много сходен начин – с чантата, която те прави принцеса, прахът за пране, който те връща в майчините прегръдки, и напитката, заради която Дядо Коле...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
брандинг
бизнес цели
дигитални агенции
реклама