Billa добавя още чисти от пестициди плодове и зеленчуци в своята "Градина"
 
                      Собствената марка на BILLA България – BILLA Градини, продължава да утвърждава разнообразието от свежи български плодове и зеленчуци в обектите на веригата в цялата страна. За осма година, тя поставя фокус върху богата селекция артикули с минимални количества пестициди. В последните три години, в периода 2018-2021 г., броят на продуктите, обхванати от проекта, достига до 130. През настоящата 2022 г. компанията отново осигурява подкрепа на местни земеделци, на които предоставя безплатно схеми за растителна защита. По този начин, едновременно насърчава тяхното развитие и отличното качество на сезонните продукти.
„Дългосрочното сътрудничество с родни производители остават ключов приоритет за веригата, макар и в предизвикателната обстановка. Към момента, те са 42 на брой. И занапред ще продължаваме да инвестираме в тяхното развитие и разширяване на списъка с партньори. Щастливи сме, че подкрепяме селектирани земеделци с необходимия ноу-хау, като по този начин насърчаваме производството на здравословни и чисти продукти, с ограничено негативно влияние върху околната среда,“ сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
В рамките на програмата BILLA Градини, веригата осъществява стриктен контрол на целия процес – от засаждането до опаковането, транспорта и съхранението на плодовете и зеленчуците в магазините. Целта е те да съдържат минимални или нулеви количества пестициди. BILLA извършва регулярни одити на дейността на своите партньори, земеделските производители, които отглеждат плодове и зеленчуци, в рамките на проекта. Ежеседмични изследвания в международни лаборатории следят нивата на над 700 вида пестициди, а резултатите от тестовете са достъпни за всички потребители на сайта на компанията –
Подбраните сортове сезонни плодове и зеленчуци, част от програмата BILLA Градини, се отглеждат в над 180 зеленчукови градини, оранжерии и лозя в цяла България. Те насърчават здравословното и балансирано сезонно хранене на родния потребител. Скъсяването на пътя между градини в различни региони в страната и магазините на веригата съдейства за повече свежест на артикулите – особено в летния сезон, а оттам – и за достъпната пазарна цена.
Разраствайки партньорската си мрежа с родни производители, BILLA се превръща в гарант за качество и утвърждава социално отговорното производство, с мисъл за здравето на потребителите и опазването на околната среда, като свой приоритет
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Законови промени регламентират колективните искове за защита на потребителите
Политика |Печалбата на банките у нас нараства с близо 4 на сто на годишна база
Финанси |Орбан ще се срещне с Тръмп на 7 ноември под натиска на петролните санкции срещу Москва
Свят |Спад на годишната инфлация в еврозоната до 2,1 на сто през октомври
Икономика |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Общество |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
Енергетика |В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Любопитно |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Енергетика |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
 
                          
   	                      
   	                     
                          
   	                      
   	                     
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.