Billa добавя още чисти от пестициди плодове и зеленчуци в своята "Градина"

Собствената марка на BILLA България – BILLA Градини, продължава да утвърждава разнообразието от свежи български плодове и зеленчуци в обектите на веригата в цялата страна. За осма година, тя поставя фокус върху богата селекция артикули с минимални количества пестициди. В последните три години, в периода 2018-2021 г., броят на продуктите, обхванати от проекта, достига до 130. През настоящата 2022 г. компанията отново осигурява подкрепа на местни земеделци, на които предоставя безплатно схеми за растителна защита. По този начин, едновременно насърчава тяхното развитие и отличното качество на сезонните продукти.
„Дългосрочното сътрудничество с родни производители остават ключов приоритет за веригата, макар и в предизвикателната обстановка. Към момента, те са 42 на брой. И занапред ще продължаваме да инвестираме в тяхното развитие и разширяване на списъка с партньори. Щастливи сме, че подкрепяме селектирани земеделци с необходимия ноу-хау, като по този начин насърчаваме производството на здравословни и чисти продукти, с ограничено негативно влияние върху околната среда,“ сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
В рамките на програмата BILLA Градини, веригата осъществява стриктен контрол на целия процес – от засаждането до опаковането, транспорта и съхранението на плодовете и зеленчуците в магазините. Целта е те да съдържат минимални или нулеви количества пестициди. BILLA извършва регулярни одити на дейността на своите партньори, земеделските производители, които отглеждат плодове и зеленчуци, в рамките на проекта. Ежеседмични изследвания в международни лаборатории следят нивата на над 700 вида пестициди, а резултатите от тестовете са достъпни за всички потребители на сайта на компанията –
Подбраните сортове сезонни плодове и зеленчуци, част от програмата BILLA Градини, се отглеждат в над 180 зеленчукови градини, оранжерии и лозя в цяла България. Те насърчават здравословното и балансирано сезонно хранене на родния потребител. Скъсяването на пътя между градини в различни региони в страната и магазините на веригата съдейства за повече свежест на артикулите – особено в летния сезон, а оттам – и за достъпната пазарна цена.
Разраствайки партньорската си мрежа с родни производители, BILLA се превръща в гарант за качество и утвърждава социално отговорното производство, с мисъл за здравето на потребителите и опазването на околната среда, като свой приоритет
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Цвете от пустинята Атакама в Чили може да крие ключа към устойчиви на суша култури
Любопитно |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Компании |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Вътрешни кризи спъват външната политика на Обама
Свят | Advertorial |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
ЕС |За какво съжаляват хората, след като навършат 40 години
Маркетинг |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.