Mercedes-Benz отчете почти двоен ръст на продажбите на електромобили
Германският производител Mercedes-Benz Group AG е продал 51,6 хил. електрически автомобила през периода януари-март 2023 г., което е с 89% повече в сравнение със същия период на миналата година, се казва в прессъобщение на компанията.
Кумулативните продажби на автомобилната компания през първото тримесечие на тази година са се увеличили с 3% до 503,5 хил. автомобили, главно поради силния растеж в европейските страни.
В Германия продажбите на Mercedes-Benz са се увеличили с 21%, в Италия - с 22%, в Испания - с 28%. Ръстът на продажбите в Европа като цяло възлиза на 8%, в Азия - 3%, в Северна Америка - 1%.
Така електрическите превозни средства вече представляват повече от 10% от общите продажби на превозни средства на компанията, спрямо 6% през първото тримесечие на миналата година.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Има ли заговор за свалянето на британския премиер Киър Стармър?
Политика |Военноморските сили на САЩ струпаха в Карибския регион 11 военни корба срещу наротрафика
Свят |„Булгаргаз“ предлага намаление на цената на природния газ с близо 1 на сто за декември
България |Финансовият сектор подкрепи европейските фондови борси*
Финанси |Инвеститорът Майкъл Бъри обвини AI хиперскейлърите в изкуствено надуване на печалбите
Свят |Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Мениджър на годината 2025 |Специалистът Моуриньо остави 747 000 евро сметка за хотел при напускането на „Фенербахче“
Спорт |Борисов: Имаме име за особен управител в "Лукойл", чакаме Радев да се произнесе
България |За първи път: Съд в Гърция наложи 1,7 млн. евро глоба за жестокост към животни
Свят |Германия ще предостави допълнителни 40 млн. евро зимна помощ на Украйна
Свят |Международен екип от учени откри на границата между Албания и Гърция най-голямата паяжина в света
Наука и Здраве |Има ли връзка между успеха и щастието?
Техники за успех |Енергийният министър: България има бензин за половин година и дизел за четири месеца
Енергетика |ADVERTORIAL
Започва дарителската кампания на програмата „Избери, за да помогнеш“ на ОББ
Университетът на професионалния живот: Как Нестле изгражда култура, в която растежът е ежедневие
Коментари
Няма въведени кометари.