Volkswagen пак е на линия с нова стратегия за България


Бавно и предпазливо започваме да излизаме от една от най-тежките ситуации, които историята познава – пандемията COVID-19. За няколко месеца светът премина през сериозно предизвикателство за здравето и силата на човечеството. Един от водещите световни брандове в автомобилното производство - Volkswagen Group бе сред най-потърпевшите от глобалния срив на промишленото производство, но не направи компромис със защитата на най-важния си актив, хората. 

В България Volkswagen стриктно спазваше всички мерки и санитарно-хигиенни изисквания за безопасна работа и обслужване на клиентите си. След това изготви мащабен план в 100 точки за рестарт във всички свои локации по света, който е на път да се превърне в златен стандарт за индустрията. Производството на компанията вече е възобновено навсякъде при спазване на разписаните в този план мерки за безопасност. Отново работят и комплексите за сервиз и продажба на представителството на марката, а Volkswagen вече има какво да сподели и за стратегията си у нас, която е с три основни акцента. Представя ги Нестор Несторов, бранд мениджър Volkswagen леки автомобили България.

Коментари
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Путин : Всички западни войски в Украйна ще бъдат легитимни цели за Москва
Премиерът Желязков пред Антонио Коща: Решението на българския парламент е да не изпращаме войски в Украйна
Мъск твърди, че роботите Optimus ще спасят Tesla. Много от тях обаче все още не работят
Шефът на НАТО предупреждава, че Китай и Русия се готвят за „дългосрочна конфронтация“
На днешната дата, 5 септември. Имен ден празнуват Захари, Захария, Захарина, Зара, Елисавета
Тръмп ще наложи мита върху вноса на чипове от фирми, които не инвестират в производство в САЩ
Изгубени в превода: Как Африка се опитва да преодолее езиковата бариера в областта на изкуствения интелект
Времето: Остава топло, с превалявания на места по южното крайбрежие