Volkswagen пак е на линия с нова стратегия за България


Бавно и предпазливо започваме да излизаме от една от най-тежките ситуации, които историята познава – пандемията COVID-19. За няколко месеца светът премина през сериозно предизвикателство за здравето и силата на човечеството. Един от водещите световни брандове в автомобилното производство - Volkswagen Group бе сред най-потърпевшите от глобалния срив на промишленото производство, но не направи компромис със защитата на най-важния си актив, хората. 

В България Volkswagen стриктно спазваше всички мерки и санитарно-хигиенни изисквания за безопасна работа и обслужване на клиентите си. След това изготви мащабен план в 100 точки за рестарт във всички свои локации по света, който е на път да се превърне в златен стандарт за индустрията. Производството на компанията вече е възобновено навсякъде при спазване на разписаните в този план мерки за безопасност. Отново работят и комплексите за сервиз и продажба на представителството на марката, а Volkswagen вече има какво да сподели и за стратегията си у нас, която е с три основни акцента. Представя ги Нестор Несторов, бранд мениджър Volkswagen леки автомобили България.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Kaufland България получи инвестиционен кредит от УниКредит Булбанк в подкрепа на устойчивата си експанзия
България на две скорости: София се движи напред, а периферията изостава
Румен Спецов официално вече е особен управител на дружествата на „Лукойл“ у нас
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
ООН съобщи за безпрецедентна жилищна криза в Украйна заради войната
Китай откри най-голямото находище на злато от 1949 г. насам
Аукционна къща в Германия пусна на търг предмети от Холокоста и предизвика скандал с Полша
Зеленски благодари на гръцкия президент Тасулас за подкрепата на Гърция за Украйна в енергийната област