Запознайте се с новия Infiniti QX50

Запознайте се с новия Infiniti QX50

Революционни технологии, открояващ се дизайн, изграден на върху изцяло нова платформа, новият Infiniti QX50 ще разтърси премиум сегмента на компактните SUV-та и ще зададе нова посока както за компанията така и за конкуренцията. Вълнуващият модел, който е очакван с нетърпение от месеци, ще направи световен дебют на автомобилното изложение в Лос Анжелис, което започва следващата седмица.

„Модел QX50 е най-важният модел, който някога сме пускали на пазара, защото той е въплъщение на всичко, което символизира марката - невероятен дизайн, иновативна технология и спиращ дъха устрем. Като премиум компакт SUV, QX50 е правилният модел в правилното време в един от най-бързо растящите сегменти в световен мащаб”, сподели Крисчън Меуниер, вицепрезидент INFINITI Global Devision.

Едно от най-впечатляващите неща в новия QX50 е неговият двигател - VC – Turbo. Той е първият в света двигател с променливо съотношение на компресията.

„Технологията, която позволява променливото съотношение на компресията е пробив в разработката на силови агрегати. Infiniti QX50, задвижван от нашия VC – Turbo, е първият автомобил в серийно производство, който предоставя на водачите двигател, трансформиращ се при нужда. Това задава нов стандарт за способностите на силовите агрегати”, Крисчън Меуниер.

2.0-литровият VC – Turbo регулира съотношението на компресия за максимална мощност и ефикасност. Той комбинира мощността на 2.0-литров бензинов турбо двигател с въртящия момент и ефикасността на четирицилиндров дизвлов двигател. Многоточкова система постоянно увеличава или намалява обсега на буталата, за да регулира съотношението на компресията. Високото съотношение на компресията спомага за ефикасността, а ниското за повече мощност и вътящ момент. Двигателят VC – Turbo предлага всякакво съотношение на компресия вариращо между 8:1 (за високи динамични показатели)  и 14:1 (за ефикасност), което повишава контрола на водача.

Двигателят предоставя мощност от 268 к.с. (200 кВт) и 380 Нм. въртящ момент, най-добрата в класа си комбинация между четирицилиндрова мощност и въртящ момент. Моделите със задвижване на предните колела предлагат 35% повишение в ефективността при разхода на гориво в сравнение с предхождащия V6 бензинов QX50, а моделите със задвижване на четирите колела предлагат 30% повишение в ефективността.

Двигателят е оборудван с вариаторна скоростна кутия (CVT), за непрекъсната мощност. Многобройните ѝ предавки перфектно си пасват със способността на двигателя да се трансформира.

Изцяло нова платформа, предвиждаща шофирането и завиването

Оборудван с двигател, разположен в предната част на автомобила, с базово задвижване на предните колела, INFINITI QX50 е изграден върху изцяло нова платформа, която задава нови стандарти за усъвършенстваност, прецизност и интериорно пространство в премиум компакт SUV сегмента.

Платформата позволява по-голяма вместимост от преди, което прави интериора на QX50 идеален за пътници и товар.

Infiniti QX50 представя първото използване на стомана със супер висока якост SHF (Super High Formability), 980 мегапаскала, която допълнително подсилва изцяло новата платформа. Материалът с висока якост може да бъде моделиран в несравними форми, намаляващи теглото и  повишаващи издържливостта при огъване с 23% спрямо настоящия модел QX50. Тази водеща в сегмента издържливост позволява на автомобила да устоява на огъване и вибрации, както и да редуцира  нивото на шума в интериора.

Новите ProPILOT технологии за асистенция при шофирането по ендолентови пътища

„ProPILOT Assist технологиите на INFINITI предоставят асистенция, когато има нужда от такава, и допринасят за удоволствието от шофирането и чувстовото за сигурност на водача. Ние целим да подпомогнем водача и да повишим удоволствието, което изпитва от шофирането, не да го изключим от уравнението”, коментира Франсоа Банкон, вицепрезидент Продукти и програми

Клиентите на INFINITI заявиха своето желание да останат ключов елемент от уравнението на шофирането, затова идеята на бранда за автономно шофиране спря да включва стъпката за напълно безпилотно шофиране, на което са се посветили други производители на автомобили.

Функцията „co-pilot” - от технологиите за подпомагатне на автономното шофирането на INFINITI – придава чувство за сигурност на водача, ангажирайки автомобила с по-обременяващите задачи и позволявайки на водача да запази пълен контрол на пътя.

В QX50, технологиите ProPILOT Assist помагат на водача да контролира ускорението, спирането и завиването при шофиране по еднолентови магистрални пътища.

Могъщ екстериорен дизайн и интериор, изработен на ръка

Оставайки верен на дизайна на QX50 Concept и QX Sport Inspiration, аеродинамичният ектериор на QX50 въплъщава ключовата за Infiniti „Могъща елегантност“ за SUV сегмента, характеризирана чрез дизайнерски език и загатвания. Дизайнът обединява уверената стойка с интелигентната вместимост, докато дълбоките линии на характера подсилват артистичността, дошла от човешка ръка.

Повдигнат на 1,679мм. височина, QX50 грабва погледите на пътя. Високата позиция на водача увеличава видимостта по време на шофиране или паркиране. Аеродинамичната ефикасност е ключова за дизайна на QX50 – коефициентът на съпротивление е понижен с 6% спрямо предходния модел. Цялостният дизайн е направен, за да подсилва въздушния поток отгоре, около и под  автомобила с минимална турболенция.

Ненадминатото интериорно пространство, артистичната употреба на висококачествени материали и модерната изработка правят салона толкова приветлив и комфортен, колкото и разчупен. Направен с мисъл за водача и за пътниците, QX50 предлага пакет от технологии, който подсилва изживяването от шофирането. Неговата атмосфера, изпълнена с асиметричност и свързаност, е създадена, за да срещне нуждите както на водача, така и на пътуващите.

Интериорът има водещо в сегмента пространство благодарение на плъзгаща се задна седалка, която покачва възможността за вместимост на товар и осигурява повече място за краката на пътниците. Обемът на багажника се увеличава от 895 л. на 1,048 л., а когато задната седалка бъде плъзната максимално напред и сгъната, обемът се покачва на 1,669 л. Когато всички седалки са по местата си, в QX50 могат да бъдат вкарани три чанти за голф или детска количка в легнало положение и пак да остане място за още товар. Жабките под краката позволяват вместването на още предмети.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ