Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|20 факта за хотелите, които ще променят представата ви за тях
Когато отсядаме в хотел, персоналът се старае да направи всичко по силите си, за да ни накара да се чувстваме колкото се може по-комфортно. Естествено, не винаги успява.
BrightSide реши да сподели с нас няколко факта, които хотелиерите се опитват да скрият от своите клиенти.
Имайте предвид, че покривките в хотелските стаи никога не се сменят.
Чашите за напитки, както и тези за четките за зъби, не винаги се мият.
Дистанционните са най-мръсните неща на света.
Килимите се минават с прахосмукачка, но рядко се дезинфекцират. В най-добрия случай това се случва веднъж годишно. Ето защо никога не трябва да ходите боси в хотелската стая.
Когато се чекирате в хотела, поинтересувайте се от услугите, които се включват към цената. Може да имате право да посещавате басейна, фитнеса и т.н. Мениджърът може и да забрави да ви спомене това.
Помнете, че в някои хотели (особено по-евтините), покривалата на леглата рядко се сменят.
Малцина знаят, че много хотели предлагат специални хавлии за плаж – не е нужно да взимате тези от стаята си. Обикновено може да ги получите на рецепцията.
За да сменят хавлиите в банята ви, просто ги оставете на пода.
От суеверие в хотелите в някои страни не съществува 13-ти етаж (например във Великобритания и САЩ). В азиатските страни няма 4-ти, тъй като произношението на йероглифа, обозначаващ тази цифра, звучи доста като думата „смърт“.
Персоналът е доста внимателен и учтив към хората, които са си направили резервация в интернет, тъй като те често пишат онлайн рецензии.
Разстоянията до атрактивните места около хотела често са подвеждащи. Често въобще не се споменава реалната дистанция. Срещаме описания от типа на „10 минути до плажа“, което рядко отговаря на действителността.
В някои страни трябва да плащате туристическа такса – тя или вече е включена в цената на стаята, или я плащате при пристигане. Във Венеция, ако отседнете в 5-звезден хотел, трябва да плащате по 5 евро на ден на човек.
Ако закуската е включена в цената, но на сутринта ще излизате рано на екскурзия, помолете персонала (най-добре предната вечер) да ви я приготви в кутия за обяд.
В много хотелски ресторанти хранителните продукти, останали от готвенето, не се хвърлят. Те се използват за съставки в други ястия. Така от рибните останки може да се получи отлична супа на деня.
В бара по-добре пийте напитки без лед. Качеството на водата, използвано за направата му, може да е много лошо.
Единствените неща, които можете да вземете със себе си от хотелската стая при напускане, са шампоани, кремове за тяло, джапанки за еднократна употреба и химикалки и тефтери с логото на хотела. Всички останали случаи се възприемат като кражба. Ако толкова много сте си харесали някоя хавлия, можете да си я купите от специални магазини.
Химическото чистене в повечето хотели не е особено качествено, а цените са твърде високи. Потърсете подобна услуга в района. Много е вероятно тя да е поне 2-3 пъти по-евтина.
Цената на една и съща стая може да варира в зависимост от различните източници, където се предлага. Преди да я резервирате, свържете се с хотела директно, за да се уверите, че не предлагат специални оферти. Често може да спестите до 20 процента в подобни ситуации.
Някои храни в минибаровете може да са стояли там с месеци. Винаги проверявайте срока им на годност.
Ако искате да си починете хубаво, уверете се, че в района на хотела няма нощни клубове.
В 4- и 5-звездните хотели има пиколо, което може да ви помогне с багажа.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.