Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Бестселъри на „Бест Фрутс” по света и у нас
Само за месец производителят на висококачествени плодови сокове с марка „Флорина” – „Бест Фрутс” вдигна сериозно градуса на интерес към продуктите си по време на три от най-мащабните изложения за храни и напитки за годината.
През октомври екипът на Бест Фрутс посети Китай и Виетнам, където портфолиото на Флорина бе представено на 13-тото международно изложение на компании от малкия и среден бизнес в Гуанджоу. Събитието има за цел да изгради платформа за демонстриране на продукти, търговия, обмен и сътрудничество. Тази година участие взеха близо 3000 изложители с общо 4600 щанда от 31 китайски провинции и над 20 чуждестранни държави, а напитката от Роза Дамасцена на българския производител се превърна в истински хит сред конкуренти, клиенти и посетители.
Отново през октомври Бест Фрутс накара стотици да запомнят марката „Флорина” по време на едно от най-мащабните изложения в световен план - Московското изложение „Златна есен". Впечатляващ интерес в Москва предизвикаха висококачествените плодови сокове на марката, както и новата продуктова линия на компанията – студен чай. Представянето на продуктите на Флорина на руския пазар е една стъпка нагоре в развитието на експортната дейност на Бест Фрутс.
Изцяло обновен дизайн на портфолиото – нова опаковка за всеки вкус и настроение, показа компанията по време на провелото се у нас най-голямо изложение в страната и в Югоизточна Европа в областта на хранително-вкусовата промишленост. Водещият професионален форум на хранителната индустрия в България и едно от авторитетните събития за бранша в Югоизточна Европа, който тази година бе от 9 до 12 ноември в Интер Експо Изложението привлича все по-голям интерес сред нови участници, включително колективни чуждестранни посетители, търговски мисии и бизнес делегации. В края на изложението „Бест Фрутс” бе сред отличените в Националния конкурс за най-добра опаковка „Приз Пак 2016“. Компанията получи грамота „Номинация за участие“ за Тетра Пак опаковки за плодова напитка „Горски плодове“ и „Студен чай - Лайм, магнолия и мента“, като оценка на усилията на фирмата за опазване на околната среда, потвърдено със сертификат от Организацията за оползотворяване на отпадъците от опаковки „Екопак България“ АД.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.