Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Bimbo продава сладкарския си бизнес на Mondelez
Мексиканската мултинационална компания Bimbo, една от най-големите в света, обяви, че ще продаде своя сладкарски бизнес Ricolino на Mondelez International за общо 1,23 млрд. евро, пише eleconomista.es.
От компанията посочват, че това стратегическо решение ще позволи на Grupo Bimbo да засили позициите си като световен лидер в храните на зърнена основа и да се концентрира върху производството на хлебни изделия и закуски.
За Mondelez, световен лидер в производството на сладки изделия, тази операция ще позволи удвояване на бизнеса в Мексико, разширяване на присъствието в сегмента на сладкарските изделия и също така ще осигури атрактивна входна точка към категорията "шоколад" в държавата, се посочва в съобщението.
С около 500 милиона долара нетни продажби през 2021 г., Ricolino е лидер в категорията сладкарски изделия в Мексико, с около 6 000 служители и четири завода. Ricolino също така изнася и продава продуктите си в 17 страни, включително Съединените щати и Централна Америка. Grupo Bimbo ще използва ресурсите от тази сделка за изплащане на дълг, капиталови инвестиции и като цяло за други корпоративни цели, посочват още от компанията.
Тази операция все още подлежи на съответните одобрения, включително регулаторни, които са приложими в Мексико, като това на Федералната комисия за икономическа конкуренция (Cofece), наред с други.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.