Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Колекциите на NBA влизат в Decathlon
Decathlon и NBA подписаха споразумение, с което френската компания за спортни стоки ще лансира на пазара продукти, лицензирани от Американската баскетболна лига, чрез собствената си марка Tarmak, съобщават и двете организации.
По този начин Decatlhlon става официален партньор на NBA в Африка, Азия, Европа, Близкия изток и Латинска Америка. Френската компания ще пусне колекция от термо фланелки, аксесоари и обувки от NBA и нейните франчайзи, които ще се продават в нейните 1200 магазина по целия свят и на уебсайта на компанията, съобщава cincodias.elpais.com.
Всички артикули ще бъдат проектирани от самия Decathlon и предлагани на пазара под неговата марка за баскетбол Tarmak. Те ще бъдат на разположение за предварителна продажба от февруари 2021 г. и ще се появят официално в магазините през март 2021 г.
"От създаването на Tarmak преди четири години нашата мечта е да си сътрудничим с NBA, най-голямата лига на баскетбола в света. Имаме обща цел в развитието на баскетбола по целия свят, така че е естествено да работим заедно, за да го направим възможно", каза в изявление директорът на марката Деймиън Дезитър.
"Радваме се да си партнираме с Decathlon, лидер в търговията на дребно със спортни стоки с глобално въздействие. Чрез това партньорство феновете на НБА и баскетболистите по целия свят ще имат достъп до вълнуваща и иновативна гама от продукти, които да им помогнат да влязат в играта", заяви директорът на NBA за глобални спонсорства Стив Грифитс.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.