Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Дигиталните заведения без касиер стават все по-популярни в САЩ
Все повече американски вериги за бързо хранене или кафе отварят „дигитални“ заведения, в които поръчването на продуктите става единствено онлайн, предаде Си Ен Би Си. Това се прави през сайта на веригата или през специално мобилно приложение, като по този начин времето на персонала се използва по-ефективно и се стопяват големите опашки. Клиентите получават лично своите поръчки и могат да ги консумират на място, но не ги правят на каса в заведението.
Последният такъв пример е веригата за мексиканска храна Taco Bell, чийто ресторант на Таймс Скуеър в Ню Йорк ще оперира единствено с предварително направени поръчки. По този начин компанията иска да понижи стреса за служителите си, които трябва да работят под голямо напрежение, тъй като въпросният обект е един от най-често посещаваните. През Таймс Скуеър обичайно преминават 50 млн. туристи всяка година. За хората, които не искат да поръчват през смартфона си в обекта са поставени 10 будки за дигитални поръчки на самообслужване.
Преди това подобен тип обекти, в които всички поръчки се правят изцяло дигитално, разкриха брандове като Starbucks и Chipote Mexican Grill. Основният плюс на този тип обекти е, че поръчките не могат да бъдат объркани и се спестяват работни човекочасове за приемането на поръчката.
Това е поредното нововъведение, което се свързва с коронакризата. Другата тенденция в ресторантьорството и заведенията са т. нар. „призрачни кухни“, които работят единствено за доставка. Те представляват специално оборудвани пространства за готвене, които могат да приготвят храна за няколко различни бранда и генерират по-големи печалби от спестявания поради мащаба на работата.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.