Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Дигиталните заведения без касиер стават все по-популярни в САЩ

Все повече американски вериги за бързо хранене или кафе отварят „дигитални“ заведения, в които поръчването на продуктите става единствено онлайн, предаде Си Ен Би Си. Това се прави през сайта на веригата или през специално мобилно приложение, като по този начин времето на персонала се използва по-ефективно и се стопяват големите опашки. Клиентите получават лично своите поръчки и могат да ги консумират на място, но не ги правят на каса в заведението.
Последният такъв пример е веригата за мексиканска храна Taco Bell, чийто ресторант на Таймс Скуеър в Ню Йорк ще оперира единствено с предварително направени поръчки. По този начин компанията иска да понижи стреса за служителите си, които трябва да работят под голямо напрежение, тъй като въпросният обект е един от най-често посещаваните. През Таймс Скуеър обичайно преминават 50 млн. туристи всяка година. За хората, които не искат да поръчват през смартфона си в обекта са поставени 10 будки за дигитални поръчки на самообслужване.
Преди това подобен тип обекти, в които всички поръчки се правят изцяло дигитално, разкриха брандове като Starbucks и Chipote Mexican Grill. Основният плюс на този тип обекти е, че поръчките не могат да бъдат объркани и се спестяват работни човекочасове за приемането на поръчката.
Това е поредното нововъведение, което се свързва с коронакризата. Другата тенденция в ресторантьорството и заведенията са т. нар. „призрачни кухни“, които работят единствено за доставка. Те представляват специално оборудвани пространства за готвене, които могат да приготвят храна за няколко различни бранда и генерират по-големи печалби от спестявания поради мащаба на работата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Агентите на ФБР: Спирането на работата на правителството застрашава националната сигурност
Свят |Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |OpenAI детронира SpaceX като най-ценната частна компания в света с оценка от 500 млрд. долара
Компании |Парламентът ще обсъди на първо четене изменения в Закона за държавния бюджет
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.