Германски милиардер стана най-големият частен акционер в Lufthansa

Германски милиардер стана най-големият частен акционер в Lufthansa

Германският предприемач Клаус-Михаел Кюне увеличи дела си в Lufthansa от 5% на 10.1%. Така милиардерът става най-големият частен акционер след държавата, която придоби 14 на сто в опит да спаси превозвача от фалит в началото на пандемията от COVID-19.

Сделката е осъществена чрез инвестиционната компания на бизнесмена KA Logistik Beteiligungen GmbH, дъщерно дружество на Kühne Holding, чийто централен офис е в Хамбург. Милиардерът притежава транспортната и логистична компания Kuehne+Nagel International AG, припомня германското издание Handelsblatt.

В официално изявление Кюне се похвали за „отлично закръгляване на предишния инвестиционен портфейл, в който логистичното ноу-хау е обединено чрез различни независими инвестиции“. Предприемачът, който купи активи на Lufthansa само преди месец, се надява да бъде „дългосрочен, стабилен и надежден партньор” на авиопревозвача. Според него сделката „допълва съществуващото портфолио, обединяващо няколко независими участия в сектора на логистиката”.

Преди няколко дни 84-годишният предприемач за пръв път обяви пред Die Welt стратегическия си интерес към стабилния бизнес на дъщерното дружество за товарни превози Lufthansa Cargo.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Бъсеску: Днешният вот противопоставя два диаметрално различни политически курса – „промосковски“ срещу „проатлантически“