Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Кина отдават под наем екраните си на геймъри
Юи Джонг Лий и трима нейни приятели седят в празен киносалон с капацитет от 200 места и играят видеоигра на гигантския екран. Мощни звуци се чуват в тъмната стая от многобройните високоговорители.
„Качеството на звука е особено невероятно… Звукът от изстрелите е просто толкова жив и когато нещо полетя директно към мен от екрана, дори изкрещях“, разказва 25-годишната студентка за „Би Би Си“.
Лий и компанията ѝ са наели за два часа екрана в един от клоновете на най-голямата южнокорейска киноверига, CGV.
Пандемията от COVID-19 принуди салоните да затворят врати или да ограничат капацитета си, а онези, които все пак работят, почти няма какво ново съдържание да излъчат. Филмовата индустрия сякаш е поставена на пауза, затова CGV излезе с идеята да отдава залите си под наем на геймъри, които да донесат нов поток от приходи по време на кризата.
Двучасовият престой по схемата, наречена Azit-X, струва около 90 долара в часовете преди 18:00, докато вечерните сесии достигат до 135 долара. Потребителите трябва да сами да си осигурят конзолите, игрите и контролерите.
Капацитетът на залите варира между 100 и 200 места, а един билет за филм струва 12 долара. Така пространство със 100 души при изискване за работа до 50% означава около 600 долара приходи преди закупуването на допълнителни консумативи за прожекциите. CGV не печели толкова много от геймърите, но си докарва допълнителен доход.
От старта на новата услуга в началото на тази година досега са направени над 130 резервации. По-голямата част от клиентите са мъже на възраст между 30 и 40 години, двойки, както и семейства.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.