„Лафка“ затваря павилионите си

„Лафка“ затваря павилионите си

Веригата от павилиони „Лафка“ затваря обектите си в страната от събота. Компанията, която има над 1000 собствени магазина и още около 800 на франчайз, сериозно пострада от забраната за частните лотарии, чиито талони бяха сред основните продукти за продажба в обектите им, наред с вестниците и списанията.

Част от магазините затвориха още преди десетина дни, малко след като парламентът прие промените в Закона за хазарта, позволявайки само на Българският спортен тотализатор да отговаря за организирането,  разпространението и продажбата на билети, фишове и талони на лотарийни игри.

„Лафка“ е един от основните разпространители на печатни издания в страната, а веригата е концесионер и на спирките на градския транспорт в Пловдив. Преди няколко месеца правителството реши да включи в разпространителския бизнес и „Български пощи“.

Засега няма официално съобщение от „Лафка“ за затварянето на обектите й. Такова липсва и на фейсбук страницата на веригата. Въпреки това, медиите вече обявиха новината. Първи за затварянето съобщи в петък бургаският сайт „Флагман“. По-късно вечерта на сайта на вестник „24 часа“ също се появи съобщение, че обектите на веригата затварят с информация в кои търговски обекти читателите могат да намерят печатното издание.

Освен това, във вторник министерството на транспорта свиква работна среща с представитетели на всички печатни медии. По неофициална информация, срещата ще бъде своеобразен дебат за разпространението на печата и ще се води лично от министъра на транспорта Росен Желязков.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ