Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|L’Oreal придобива канадския лидер в добавената реалност ModiFace

L’Oreal обяви придобиването на 100% от канадската компания ModiFace, световен лидер в областта на добавената реалност в индустрията за красота. Сделката е в съответствие със стратегията на L’Oreal за засилване на дигиталното присъствие на всички 34 международни марки в портфолиото си и предоставяне на най-иновативните технологии при разкрасяването. С това придобиване L’Oreal ще даде възможност на клиентите си да тестват гримове и червила онлайн в специални приложения, разработка на МodiFace.
Създадена от Парам Аараби преди единайсет години в Торонто, ModiFace разработва виртуални 3D услуги за гримиране и диагностика на кожата, използвайки собствено ноу-хау, което взема предвид чертите на лицето и цвета на кожата. Тези услуги се използват от почти всички водещи марки за красота. ModiFace разполага с екип от близо 70 инженери, изследователи и учени, които са автори на повече от 200 научни публикации и са регистрирали над 30 патента. Софтуерът на ModiFace позволява на потребителите да виждат как се променя лицето им в реално време, докато експериментират с комбинации от гримове. Приложението превръща камерата на смартфона в огледало, за да могат потребителите да видят как ще изглежда даден козметичен продукт върху собствената им кожа.
"Заедно с ModiFace искаме да създадем нова страница в областта на красотата и да предоставим на нашите клиенти иновативни услуги и преживявания.”, заяви Любомира Роше, главен дигитален директор на L’Oreal.
Парам Аараби, основател и главен изпълнителен директор на ModiFace, коментира: „Придобиването на ModiFace от L’Oreal разкрива невероятни възможности за иновации при добавената реалност (AR) и изкуствения интелект (AI) в сферата на красотата, резултатите от които ще зададат посоката на развитие на козметичната индустрия за десетилетия наред. Целият екип и аз сме изключително развълнувани да се присъединим към семейството на L’Oreal и очакваме с нетърпение бъдещето, което ще създадем заедно.”
ModiFace ще бъде част от Фабриката за цифрови услуги на L’Oreal – специализирана мрежа за проектиране и разработване на нови цифрови услуги за марките на групата. ModiFace ще работи в тясно сътрудничество с изследователския екип на L’Oreal и ще черпи вдъхновение от ненадминатия вековен опит на L’Oreal в областта на красотата. ModiFace ще продължи да бъде базирана в Торонто близо до университета, с който има много научноизследователски партньорства.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Цвете от пустинята Атакама в Чили може да крие ключа към устойчиви на суша култури
Любопитно |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Компании |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
ЕС |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.