Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Пандемията ускори дигитализацията на луксозната индустрия
Като последица от пандемията, цифровизацията на луксозната индустрия претърпя напредък за осем месеца, който иначе би отнел минимум шест години, за да се развие. Това е един от основните изводи от презентацията на партньора на McKinsey&Company Антонио Гонсало по време на речта си в Luxury Digital Congress, предава cincodias.elpais.com.
По данни на McKinsey, през 2020 г. продажбите от висок клас са спаднали с 35% в Европа и с 28% в САЩ в сравнение с предходната година. Въпреки че луксозната индустрия е по-устойчива на кризи, тя е пострадала повече от модната индустрия, където се наблюдава спад от 18% в Европа и 22% в САЩ, поради предпазливостта на клиентите.
Ситуацията в Китай обаче е различна. Там въпреки коронавируса продажбите на луксозния сегмент са се увеличили с 82%. "Съществува много силна връзка между пътуването и потреблението от висок клас", коментира експертът, обяснявайки, че китайските туристи представляват важна част от луксозната индустрия, но липсата им е обърнала ситуацията.
Но марките присъстват само в 15 от най-големите китайски градове, докато останалите 75% от страната са селски, според Иван Бургос, ръководител на свързаните автомобили и стратегията за социални медии в Porsche. Ето защо много важна част от потреблението се извършва, когато пътуват или през интернет.
"Високите заплати в технологичния свят създадоха клас работници с изключително висока покупателна способност, докато милениалите и поколението Z ще представляват 130% от растежа на индустрията през 2025 г.", прогнозира Иван Бургос, ръководител на стратегията за социални медии в Porsche.
В Китай милениалите и поколението Z вече са 70% от пазарния дял и правят първата си покупка от този тип около 20-годишна възраст, твърдят от консултантската компания Jie Wang.
"Паузата, която пандемията предизвика в консумацията, трябва да се използва от марките, за да опознаят по-добре своите потребители", коментира Антонио Гонсало.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Слабото търсене понижава приходите и печалбата на най-голямата химическа компания в света
Компании |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.