САЩ искат повече информация за сделката между Salesforce и Slack

САЩ искат повече информация за сделката между Salesforce и Slack

Антитръстовото подразделение на Министерството на правосъдието на САЩ е помолило за повече информация по сделката на Salesforce, която ще придобие Slack за 27 млн. долара, предаде CNBC.

Това може да е сигнал за по-голям контрол върху големи технологични трансакции от администрацията на Байдън. Дори и с този допълнителен преглед, от Salesforce все още очакват да финализират споразумението в тримесечието, приключващо на 31 юли.

Прегледът, известен като второ допитване, не е безпрецедентно – на него са били подложени и други компании, включително General Electric за покупката на Baker Hughes през 2017 г., както и Charles Schwab за закупуването на TD Ameritrade.

„Оценяваме нашия конструктивен диалог с Министерството на правосъдието и очакваме с нетърпение да продължи“, обясни говорител на Salesforce. Сделката ще обедини две компании, опитващи да се конкурират с Microsoft.

Slack се оказа полезен и популярен инструмент за комуникация през последните години, а пандемията от новия коронавирус допълнително засили това явление, докато конкурентното приложение Teams на Microsoft също бележи ръст. През юли платформата подаде антитръстова жалба срещу технологичния гигант в Европейската комисия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
На днешната дата, 26 август. Имен ден празнуват Адриан, Адриана, Наталия
Зеленски: Украйна има за цел да си осигури поне 1 млрд. долара месечно за закупуване на оръжия от САЩ
Стратегиите, които ще ви помогнат да отключите пълния потенциал на вашите служители
Германският концерн „Райнметал“ ще строи в България два завода – за артилерийски снаряди и барут
Между принцовете Уилям и Хари зрее конфликт заради нов филм за майка им Даяна
Реформа в наказанията: Британци с провинения ще бъдат лишени от посещение на пъбове и футболни мачове
Швейцарският клон на банка HSBC спира обслужване на над хиляда богати клиенти от Близкия изток