Швейцарските часовникари възстановяват продажбите с онлайн събитие

Швейцарските часовникари възстановяват продажбите с онлайн събитие

Производителите на луксозни швейцарски часовници не са големи фенове на онлайн търговията, но сега стартират изцяло дигитално събитие – Watches & Wonders, за да покажат най-новите си продукти с надежда да възродят продажбите, засегнати от коронавирусната криза.

Бизнесът с висок клас часовници все още разчита главно на физическите обекти, но дигиталните успехи на платформи като WatchBox и Watchfinder вдъхнаха кураж, показвайки, че онлайн продажбите все пак са възможни, пише „Ройтерс“.

Според анализатора Рене Вебер от Vontobel швейцарската индустрия за часовници осъществява в интернет около 2% от продажбите си, но делът варира в зависимост от марката. Повечето луксозни брандове, като например Patek Philippe и Rolex, предпочитат да се придържат към традиционните магазини за продуктите си, чиято цена може да скочи до десетки хиляди долари.

За Patek онлайн продажбите все още не са опция, а това бе потвърдено и от президента на компанията, Тиери Стърн. „Хората не искат да си купуват Patek онлайн, часовниците са скъпи, губиш красотата, магията“, обяснява той. Компанията вижда възстановяване след 20-процентов спад на продажбите през 2020 година, но все още не очаква да се завърне към нивата от 2019-а. Марката обаче е направила известна инвестиция в дигиталните си възможности.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей
Как да се отървете от токсичния позитивизъм на работното място?