Швейцарските часовникари възстановяват продажбите с онлайн събитие

Швейцарските часовникари възстановяват продажбите с онлайн събитие

Производителите на луксозни швейцарски часовници не са големи фенове на онлайн търговията, но сега стартират изцяло дигитално събитие – Watches & Wonders, за да покажат най-новите си продукти с надежда да възродят продажбите, засегнати от коронавирусната криза.

Бизнесът с висок клас часовници все още разчита главно на физическите обекти, но дигиталните успехи на платформи като WatchBox и Watchfinder вдъхнаха кураж, показвайки, че онлайн продажбите все пак са възможни, пише „Ройтерс“.

Според анализатора Рене Вебер от Vontobel швейцарската индустрия за часовници осъществява в интернет около 2% от продажбите си, но делът варира в зависимост от марката. Повечето луксозни брандове, като например Patek Philippe и Rolex, предпочитат да се придържат към традиционните магазини за продуктите си, чиято цена може да скочи до десетки хиляди долари.

За Patek онлайн продажбите все още не са опция, а това бе потвърдено и от президента на компанията, Тиери Стърн. „Хората не искат да си купуват Patek онлайн, часовниците са скъпи, губиш красотата, магията“, обяснява той. Компанията вижда възстановяване след 20-процентов спад на продажбите през 2020 година, но все още не очаква да се завърне към нивата от 2019-а. Марката обаче е направила известна инвестиция в дигиталните си възможности.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
Снаряд избухна над кортежа и охраната на вицепрезидента Джей Ди Ванс в Калифорния
Санае Такаичи стана първата жена премиер на Япония
Ритуали за връщане в правилната посока, когато се чувствате претоварени
Актьорът Роуън Аткинсън продва на търг Jaguar-а си, участник в сериал за Мистър Бийн
Музей на отвратителната храна: Културен шок в чинията