В трудни времена добрината внася лъч светлина

В трудни времена добрината внася лъч светлина

Човешката раса е заключена в битка срещу нещо пет милиона пъти по-малко от нас. Целият свят в момента е на фронта срещу коронавируса, мобилизирал всички сили и ресурси за победа над тази неизвестна досега заплаха. Макар и притиснати от обстоятелствата, много компании търсят начин да се адаптират към новата реалност и не губят мотивация да действат, да търсят начини да са полезни и в помощ на обществото, доколкото това е в техните възможности. Една от тези компании е Биспоукбрандс - собственикът на бранда за мъжки ризи по мярка SIRCROW MyShirt . Срещаме се днес с Владимир Андреев и Михаил Кърпачев, съоснователи на бранда, за да ни разкажат повече как работи техния бизнес модел в условия на извънредни мерки .

- Какво се случва с ризите в такава ситуация?

Михаил: Ризите са ежедневно облекло и хората, дори и работещи от дома си, се обличат така, както биха били облечени и в работна среда. Мениджърите не си позволяват да се покажат във видео обаждане по тениска. Въпреки това, ние пуснахме служителите от ателието ни в София да работят от вкъщи, тъй като работата ни го позволява. Не приемаме нови клиенти за вземане на мерки, защото така е редно в тази ситуация. 

Владимир: Поради факта, че мерките на настоящите ни клиенти вече са взети и записани в базата ни от данни, обаче, с тях продължаваме да поддържаме връзка чрез видео разговори. Това им позволява да изберат плат за новата си риза, като в голяма степен се доверят и на консултанта ни да ги насочи към точната материя. 

- Това е много интересно. Получават ли се поръчките по този начин или има недоволни клиенти?

Владимир: Нашите консултанти са наистина добре обучени. А и имат предимството вече да са се срещали с клиента, да са разговаряли и да са го усетили - какво харесва, какво не и на какво да се обърне особено голямо внимание. Това ни позволява да реагираме доста адекватно и да отговорим на очакванията на клиентите. 

- Не ви ли притеснява ситуацията в страната и света в момента?

Михаил: Ние запазваме позитивното отношение в тази така напрегната обстановка. Вярваме, че ще се справим заедно, ако всеки помогне с каквото може. По тази причина  инициирахме преструктуриране и адаптиране на част от производството ни.

Владимир: С ризите по мярка работят една част от екипът ни във Видин, които отговарят за поръчките на настоящи клиенти. От малко повече от седмица, обаче, започнахме и изработка на предпазни маски за лице, за да подпомогнем компании и местни организации имащи спешна нужда от подсигуряване на екипите си. Маските са текстилни с възможност за добавяне на различни видове филтри.

Михаил: Произвеждайки предпазни средства, подпомагаме обществото, поддържаме активни търговски взаимоотношения с доставчиците ни и задържаме екипа си ангажиран. Не можем да останем безучастни в тази ситуация. 

- Тоест, фабриката работи на пълни обороти в момента?

Владимир: Не, фабриката е с намален брой работещи служители, като сме пуснали в платен отпуск тези, спадащи към рисковата група.Въпреки това, работата продължава с много добри темпове и при спазване на всички необходими мерки по дезинфекция и поддържане на здравословна среда в предприятието. 

- Къде могат да бъдат открити от вашите многократни маски?

Михаил: Предоставяме известни количества на предприятия и нуждаещи се в региона. Всеки, който има нужда, без значение дали е отделен човек, семейство или компания, може да ни пише на contact@bespokebrands.eu или да потърси на +359 885 666 866. Ще направим всичко необходимо да отговорим на запитванията им. 

- Какво ще се случи със SIRCROW MyShirt, след като всичко утихне и светът обърне нова страница в историята си?

Михаил: SIRCROW MyShirt е бранд за ризи по мярка и такъв ще си остане. Преди повече от половин година започнахме подготовката на нова линия - дамски ризи по индивидуален размер. Дизайнерският ни екип работи с пълна сила, като оставаме в готовност за представяне на новата ни услуга за дами веднага след като обстановката го позволява. 

Владимир: Макар и с по-бавни темпове, поради световното положение в момента, брандът продължава напред и се развива.

Автор: Лора Величкова


 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как се променят правилата за платеното паркиране в София?
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Борисов: Нито Борисов, нито Пеевски може да си позволи да купува рафинерията
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Диамантена брошка, изгубена от Наполеон при бягството му от Ватерло, се продаде за 4,4 милиона долара
Как ще се променят доходите ви след осигурителните промени през 2026 г.?
Шокиращи цени на месото отказват от щандовете и от гиросите купувачите в Гърция
Четири месеца подред България е страната в ЕС с най-силен спад на промишленото производство