В трудни времена добрината внася лъч светлина

В трудни времена добрината внася лъч светлина

Човешката раса е заключена в битка срещу нещо пет милиона пъти по-малко от нас. Целият свят в момента е на фронта срещу коронавируса, мобилизирал всички сили и ресурси за победа над тази неизвестна досега заплаха. Макар и притиснати от обстоятелствата, много компании търсят начин да се адаптират към новата реалност и не губят мотивация да действат, да търсят начини да са полезни и в помощ на обществото, доколкото това е в техните възможности. Една от тези компании е Биспоукбрандс - собственикът на бранда за мъжки ризи по мярка SIRCROW MyShirt . Срещаме се днес с Владимир Андреев и Михаил Кърпачев, съоснователи на бранда, за да ни разкажат повече как работи техния бизнес модел в условия на извънредни мерки .

- Какво се случва с ризите в такава ситуация?

Михаил: Ризите са ежедневно облекло и хората, дори и работещи от дома си, се обличат така, както биха били облечени и в работна среда. Мениджърите не си позволяват да се покажат във видео обаждане по тениска. Въпреки това, ние пуснахме служителите от ателието ни в София да работят от вкъщи, тъй като работата ни го позволява. Не приемаме нови клиенти за вземане на мерки, защото така е редно в тази ситуация. 

Владимир: Поради факта, че мерките на настоящите ни клиенти вече са взети и записани в базата ни от данни, обаче, с тях продължаваме да поддържаме връзка чрез видео разговори. Това им позволява да изберат плат за новата си риза, като в голяма степен се доверят и на консултанта ни да ги насочи към точната материя. 

- Това е много интересно. Получават ли се поръчките по този начин или има недоволни клиенти?

Владимир: Нашите консултанти са наистина добре обучени. А и имат предимството вече да са се срещали с клиента, да са разговаряли и да са го усетили - какво харесва, какво не и на какво да се обърне особено голямо внимание. Това ни позволява да реагираме доста адекватно и да отговорим на очакванията на клиентите. 

- Не ви ли притеснява ситуацията в страната и света в момента?

Михаил: Ние запазваме позитивното отношение в тази така напрегната обстановка. Вярваме, че ще се справим заедно, ако всеки помогне с каквото може. По тази причина  инициирахме преструктуриране и адаптиране на част от производството ни.

Владимир: С ризите по мярка работят една част от екипът ни във Видин, които отговарят за поръчките на настоящи клиенти. От малко повече от седмица, обаче, започнахме и изработка на предпазни маски за лице, за да подпомогнем компании и местни организации имащи спешна нужда от подсигуряване на екипите си. Маските са текстилни с възможност за добавяне на различни видове филтри.

Михаил: Произвеждайки предпазни средства, подпомагаме обществото, поддържаме активни търговски взаимоотношения с доставчиците ни и задържаме екипа си ангажиран. Не можем да останем безучастни в тази ситуация. 

- Тоест, фабриката работи на пълни обороти в момента?

Владимир: Не, фабриката е с намален брой работещи служители, като сме пуснали в платен отпуск тези, спадащи към рисковата група.Въпреки това, работата продължава с много добри темпове и при спазване на всички необходими мерки по дезинфекция и поддържане на здравословна среда в предприятието. 

- Къде могат да бъдат открити от вашите многократни маски?

Михаил: Предоставяме известни количества на предприятия и нуждаещи се в региона. Всеки, който има нужда, без значение дали е отделен човек, семейство или компания, може да ни пише на contact@bespokebrands.eu или да потърси на +359 885 666 866. Ще направим всичко необходимо да отговорим на запитванията им. 

- Какво ще се случи със SIRCROW MyShirt, след като всичко утихне и светът обърне нова страница в историята си?

Михаил: SIRCROW MyShirt е бранд за ризи по мярка и такъв ще си остане. Преди повече от половин година започнахме подготовката на нова линия - дамски ризи по индивидуален размер. Дизайнерският ни екип работи с пълна сила, като оставаме в готовност за представяне на новата ни услуга за дами веднага след като обстановката го позволява. 

Владимир: Макар и с по-бавни темпове, поради световното положение в момента, брандът продължава напред и се развива.

Автор: Лора Величкова


 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ