Втори маркетинг форум на сп. "Мениджър": Българското е модерно

Втори маркетинг форум на сп. Мениджър: Българското е модерно

Как се създава силен български бранд и защо българското стана модерно?

Списание  „Мениджър“ събира на едно място бизнес, маркетинг и комуникационни лидери на втория си годишен маркетинг форум, за да дискутират как големите компании, които реагираха на тази тенденция и поведоха в нея, оказват положително влияние върху местния бизнес, имиджа и бъдещето му.

Разговорът за новия имидж на българските марки като символ на качество и докъде може да стигне развитието на тази тенденция (България на три океана? Защо не?!) започва в 14.00 ч. Сред основните участници в него са Дарина Стоянова, изпълнителен директор на „Престиж 96”, Вичо Димитров, управител на iGreet, Делчо Рашков, съосновател и криейтив директор на Frontroom Brand Design, Ваня Щерева, писател и организатор на хендмейд фестивали, Мартин Димитров, управител на рекламна агенция Nitram.

Модератор е Радослав Бимбалов, The Smart. "Мениджър Нюз" ще следи за вас от мястото на събитието.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Министерството на здравеопазването дава препоръки за безопасно хранене през летните месеци
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Дините поевтиняват, но останалите плодове поскъпват на борсите у нас
Тръмп защити главния прокурор на САЩ за разследването на „делото Епстийн“