Втори маркетинг форум на сп. "Мениджър": Българското е модерно

Втори маркетинг форум на сп. Мениджър: Българското е модерно

Как се създава силен български бранд и защо българското стана модерно?

Списание  „Мениджър“ събира на едно място бизнес, маркетинг и комуникационни лидери на втория си годишен маркетинг форум, за да дискутират как големите компании, които реагираха на тази тенденция и поведоха в нея, оказват положително влияние върху местния бизнес, имиджа и бъдещето му.

Разговорът за новия имидж на българските марки като символ на качество и докъде може да стигне развитието на тази тенденция (България на три океана? Защо не?!) започва в 14.00 ч. Сред основните участници в него са Дарина Стоянова, изпълнителен директор на „Престиж 96”, Вичо Димитров, управител на iGreet, Делчо Рашков, съосновател и криейтив директор на Frontroom Brand Design, Ваня Щерева, писател и организатор на хендмейд фестивали, Мартин Димитров, управител на рекламна агенция Nitram.

Модератор е Радослав Бимбалов, The Smart. "Мениджър Нюз" ще следи за вас от мястото на събитието.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
Колонката на Ричард Брансън: Най-важните уроци от моите 50 години в бизнеса
СЗО: Обработеното месо е канцерогенно
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
“Седем истории” в подкрепа на център за специалните деца
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия
Никола Бакалов избран за първи мандат в управата на банковата асоциация