Втори маркетинг форум на сп. "Мениджър": Българското е модерно
Как се създава силен български бранд и защо българското стана модерно?
Списание „Мениджър“ събира на едно място бизнес, маркетинг и комуникационни лидери на втория си годишен маркетинг форум, за да дискутират как големите компании, които реагираха на тази тенденция и поведоха в нея, оказват положително влияние върху местния бизнес, имиджа и бъдещето му.
Разговорът за новия имидж на българските марки като символ на качество и докъде може да стигне развитието на тази тенденция (България на три океана? Защо не?!) започва в 14.00 ч. Сред основните участници в него са Дарина Стоянова, изпълнителен директор на „Престиж 96”, Вичо Димитров, управител на iGreet, Делчо Рашков, съосновател и криейтив директор на Frontroom Brand Design, Ваня Щерева, писател и организатор на хендмейд фестивали, Мартин Димитров, управител на рекламна агенция Nitram.
Модератор е Радослав Бимбалов, The Smart. "Мениджър Нюз" ще следи за вас от мястото на събитието.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.