„Продайте на Remix“ с първа награда за „Зелена иновация“
Трудно е да устояваш на изкушенията на модата, дори и когато знаеш, че това е индустрия, отговорна за сериозен дял от световните въглеродни емисии. Затова все повече се търсят устойчиви решения, които да зададат обратна посока на този негативен тренд. Един от най-ефективните модели, развиващ се с бързи темпове в международен план е препродажбата и повторната употреба на текстилни продукти. В България този устойчив модел се налага успешно от един от водещите онлайн магазини в Европа remixshop.com, а услугата „Продайте на Remix“ донесе първа награда за „Зелена иновация“ в престижния конкурс „Най-зелените компании на България“ на лидера в областта на кръговата мода Remix.
Уникална не само за българския, но и за голяма част от европейските пазари, на които оперира, тя предоставя възможност на потребителите бързо, лесно и изгодно да се разделят със своите малко употребявани модни артикули по екосъобразен начин.
„Създадохме иновативна услуга, чрез която всеки да може много лесно да се освободи от запазените дрехи, които вече не носи. „Продайте на Remix“ ни дава възможност да удължим живота на дрехите по максимално ефикасен начин и да намалим вредите, които свръхпроизводството в модната индустрия нанася върху околната среда“, каза Любомир Кленов, CEO и съосновател на компанията на церемонията по раздаването на наградите „Най-зелените компании на България“ на b2b Media. Призът му беше връчен от министъра на околната среда и водите Борислав Сандов.
Удобно и полезно
Eвропейският пазар за second hand мода за 2020 г. е оценен на 21 млрд., а прогнозите за 2030 г. са да достигне 59 млрд. долара*. В България 50% от потребителите вече осъзнават вредите за природата от производството на нови дрехи, а близо една трета от тях пазаруват секънд хенд. Въпреки това, 24% от купуващите втора употреба изхвърлят неупотребявани или малко носени дрехи на боклука, а 29% признават, че ги държат в гардеробите си. Една от основните цели на иновативната услуга „Продайте на Remix“ е да намали този процент и да доведе до позитивна трансформация в мисленето за бъдещето на модната индустрия.
Самата услуга е изключително удобна и интуитивна за потребителите, защото зад нея стои съвременен софтуер и хардуер, стриктна организация и огромна логистика - иновативната технология, високотехнологичният дистрибуционен център, проверката на качеството на всеки един артикул, както и подбора и предлагането на огромен брой марки и категории работят в пълен синхрон. По този начин се създава иновативен модел за пазаруване и продаване на модни артикули, който има позитивен ефект върху бюджета на потребителите и върху околната среда.
В крак с кръговата мода
Удобството и пестенето на време е водещо предимство на услугата. Потребителите получават лесно и бързо оферта за модните артикули, които изпращат чрез безплатната Remix Bag, без да предоставят снимки или допълнителна информация за тях. След като продуктите бъдат одобрени, оферираните средства стигат до получателя си и той няма нужда да чака продажбата на предложените дрехи и аксесоари.
Като един от най-големите риселъри в Европа, remixshop.com предлага огромно разнообразие – в онлайн магазина ежедневно се добавят над 15 000 нови артикула към асортимент от над 450 000 продукта в няколко категории – дрехи, чанти, обувки, аксесоари. В портфолиото присъстват над 5 000 световни марки в три сегмента – luxury, mid-range и budget.
С Remix потребителите стават активни участници в кръговата мода. Те следват тенденциите без да правят компромис със стила си, докато пазаруват от топ марки на изненадващо ниски цени и в този процес помагат за намаляването на вредите върху околната среда. Така Remix създава устойчивото бъдеще на модата, следвайки мотото: Reuse Reduce Remix.
*Според проучването Global Data Europe Market Sizing and Growth Estimates.
**Национално представително проучване за пълнолетното население, възложено от Remix на КАНТАР. Проучването за навиците на потребителите при пазаруване на дрехи втора употреба е проведено в началото на месец февруари тази година с лични интервюта в дома на респондента, въз основа на стандартизиран въпросник.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.