Шефът на Adidas: Социалните мрежи ще принудят модната индустрия да стане по-зелена
„Социалните мрежи направиха по-лесно за потребителите да държат компаниите и изпълнителните директори отговорни за техните действия. Това е нещо хубаво“, заяви главният изпълнителен директор на Adidas Каспър Рорстед в интервю за Си Ен Би Си.
„Мисля, че контролът върху компаниите и изпълнителните директори днес е много по-голям. Смятам, че това се дължи в известна степен на социалните мрежи, които носят повече прозрачност, като влияние оказва и притока на новини, който не съществуваше в миналото.“, коментира Рорстед. „Това води до промяна, до отговорност и до прозрачност“, добави той.
Според него този засилен контрол ще принуди модната индустрия, която 8% до 10% от глобалните въглеродни емисии, да стане по-зелена.
„Това е само началото, но въздействието на пластмасата върху нашата глобална среда е толкова негативно. Като компания, която се застъпва за нещо положително, ние наистина искаме да сме сигурни, че по този проблем се работи“, каза Рорстед.
„За компаниите е много важно да помагат за иновациите и да намират решения, които да адресират проблемите на околната среда, без тя да бъде разрушавана в бъдеще“, добави той.
Adidas полага усилия за създаване на устойчиви продукти, включително чрез използването на пластмаса от океана за производството на своите обувки. Компанията обеща да направи девет от всеки десет свои продукта устойчиви до 2025 г.
„Не го казвам с неуважние, но европейските компании – може би заради регулациите, са склонни да вървят напред. Гледаме на себе си като на лидер в устойчивостта, но всъщност приветстваме всички, които правят крачки в тази посока“, каза още Рорстед.
Германската фирма си партнира с Allbirds за създаването на обувки с нисковъглероден отпечатък,. Allbirds използва материали като мериносова вълна, рециклирани бутилки и картон за производството на своите обувки.
„Наскоро проведохме проучване, което показа, че 70% от нашите потребители предпочитат купуват устойчиви продукти. Това ме кара да мисля, че ще има голямо търсене на този продукт“, добави шефът на Adidas.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.