Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Петролът падна под 47 долара за барел

Цените на петрола паднаха под 47 долара за барел тази сутрин. По данни на борсата ICE в нощта срещу петък договорите за доставка през юли рязко са поевтинели, предава Би Би Си.
За последно петролът се търгуваше на нива около 47 долара в края на ноември миналата година, а през август барелът Брент слезе до 45,9 долара.
Суровината започна да поевтинява отново в началото на април. На 11 април се търгуваше за 56,6 долара за барел и оттогава загуби над 17% от цената си.
В края на май трябва да се състои срещата на страните от ОПЕК. През ноември членките на картела се договориха за съкращаване на добивите в подкрепа на пазара. Към споразумението се присъедини и Русия. Това доведе до ръст на цените през последните месеци.
Много инвеститори сега се опасяват, че страните от ОПЕК няма да успеят да съгласуват действия за бъдещо свиване на добивите.
Причина за последния спад са и натрупаните в последните години огромните запаси суров петрол.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.