Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Петролът поевтинява в началото на новата седмица

Котировките на петрола се понижиха и днес в азиатската електронна сесия. Инвеститорите продължават да осмислят новината от миналата седмица, когато ОПЕК постигна изненадващо споразумение за намаляване на прекомерното предлагане, предаде Франс прес.
В сряда ОПЕК реши да сведе производството си до 32,5 - 33 милиона барела дневно спрямо 33,47 милиона барела дневно през август, обяви Международната агенция за енергията.
При все това остават редица въпроси за практическото приложение на това споразумение от всяка страна. За 30 ноември е насрочена среща, която ще позволи да се хвърли светлина и по този аспект.
Американският лек суров петрол с доставка през ноември поевтиня с 28 цента до 47,96 долара за барел в азиатската електронна сесия на Нюйоркската търговска борса.
Лондонският сорт Брент, чиято цена е референтна за европейския пазар, понижи котировките си с 24 цента до 49,95 долара за барел.
Източник: БТА
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.