Събития

Next Level HR 2023
icon
30 май 2023 г.
icon
13:00 ч.
icon
Sofia Event Center
icon
С регистрация
Достъпът на лица под 18 г. е позволен.
icon
Безплатно
icon
Присъствено

Next Level HR 2023

Форумът на професионалистите по управление на хора, организиран от списание „Мениджър“, тази година поставя на централно място новия начин на работа.

ЗА СЪБИТИЕТО

Между ограниченията на пазара на труда и реорганизацията на вътрешнофирмените процеси работодателите са изправени пред трудности като привличане, ангажиране и задържане на таланти. Държавата и частният сектор имат ключовата роля за връщането на част от българите зад граница. 

По време на Next Level HR 2023 ще бъдат обсъдени най-актуалните HR теми като 4-дневната работна седмица, как се постига diversity - разнообразието, справедливостта, приобщаването и принадлежността и кои са начините хората да са на още по-преден план. Ще се дискутират и подходи за това как да разберем какво иска поколението Z и как най-адекватно да му се осигури. 

Аудитория: представители на C-level мениджмънта и HR отдели на компании от различни сектори; предприемачи и собственици на бизнеси;  таланти, търсещи професионална реализация в България.

Дистрибуция: събитието се записва, а видеа от отделните панели ще бъдат публикувани няколко дни след провеждането му в manager.bg, Facebook и LinkedIn.

Програма
13:00-13:30

Регистрация и посрещане

13:30-14:20

Първи панел – Brain drain & brain gain с обратен знак

   • Недостиг на пазара на труда - демографски аспект, емиграция. От локален пазарът на труда става глобален. Какви са решенията?
   • Кои са инструментите на държавата, с които може да задържи хората? Политики, стимулиращи задържане на хората в България и връщане на част от живеещите навън
   • Как хората, които не желаят да са част от пазара на труда да бъдат върнати на него? 

Модератор: Мирослава Маркова, мениджър отдел „Човешки ресурси“ на "ВМ Финанс Груп"

14:20-14:30

Техническа пазуа

14:30-15:20

Втори панел – Reinventing engagement

   • Как да увеличим ангажираността и мотивацията на служителите, които не работят в класическия офис от 9 до 17 часа? Как да създадем internal community и принадлежност? 
   • Предимства и недостатъци при 4-дневна работна седмица. Какви са резултатите в компаниите, въвели тази практика? Идва ли краят на стандартните 40 часа? 
   • Mom-Friendly policies, work-life integration - как се постига баланс между wellbeing-a на служителите и поставените цели?
   • Diversity, Equity, Inclusion and Belonging - разнообразието, справедливостта, приобщаването и принадлежността. Kак се прилагат тези политики? 

Модератор: Мария Стоева, мениджър „Продажби и бизнес развитие“ в "ManpowerGroup" България

Участници:

Анна Габровска – ръководител „Култура и човешки капитал“, Филип Морис България

15:20-15:35

Техническа и кафе пауза

15:35-16:25

Трети панел – Пулсът на новото поколение 

   • Как образователната система отговаря на бурното технологично развитие? Професиите на бъдещето бързо се оказват професии на миналото
   • Поколението Z - как вижда реализацията си в професионален план? Какво очаква от работното си място? Защо е важно да му го осигурим? Предизвикателства и възможности
   • Мениджъри с маратонки - какъв стил на лидерство търси  поколението Z?

Модератор: Мирослава Маркова, мениджър отдел „Човешки ресурси“ на "ВМ Финанс Груп"

16:25-16:30

Закриване на събитието

16:30-17:30

Коктейл и нетуъркинг

Регистрация














Присъстващи

Мария Николова

Специалист човешки ресурси, Аксуей България ЕООД

Савина Динева

Business Development manager , Sb Accounting and Consulting