Още един говорещ робот представя Банка ДСК в клона си в The Mall

Още един говорещ робот представя Банка ДСК в клона си в The Mall

В офиса на Банка ДСК в The Mall официално бе поставен вторият консултант с изкуствен интелект, първият бе в офиса на Банка ДСК в „Сердика Център“. Хуманоидният робот посреща и консултира клиенти във високотехнологичните офиси на институцията. Той разполага с широк набор от възможности -  да дава допълнителна информация за продуктите и услугите на Банка ДСК, да разговаря с клиенти на английски език, и да ги забавлява. Pepper е произведен в Япония, а отговорник за неговото успешно имплементиране отново е „Мусала Софт“, партньор на Банка ДСК в много проекти.

Въвеждането на нов хуманоид в консултирането на клиенти е поредната стъпка, която Банка ДСК предприема за обогатяването на дигиталното преживяване, което клиентите получават при избора на финансови продукти и услуги.

Банка ДСК е първата институция в страната,  която предлага на клиентите подобна хибридна услуга, съчетаваща визуално достъпен изкуствен интелект и съдействие от страна на служителите, работещи директно с клиенти.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Johnnie Walker си партнира с поп звездата Сабрина Карпентър
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
Премиерът: Безводието се дължи и на климатични фактори, и на лошо планиране
Легендата на американското и световно кино Робърт Редфорд почина на 89 г.
Jaguar Land Rover ще замрази производството си поне до 24 септември